Gå til innhold

fargefyllt skjerm. noe spesielt jeg trenger ?

Glipp

Anbefalte innlegg

Hei..

Før jeg formaterte PC'en min hadde jeg inn FFDSHOW og XVID.. alt sammen funket fett..

helt til jeg formaterte PC'en.... installerte FFDSHOW og Xvid, og lastet ned trailere osv osv.. så ble plutselig alt helt fargefyllt.. og aner ikke hvorfor.. funket fett før. men ikke nå.. er det noen som vet hva feilen kan være ?

før noen spør.. har BARE FFDSHOW, Xvid og DivX liggene inne på PC'en... ingen annen codec..

hvis noen vet hvordan jeg fixer det ville det vært fint.

-takk

PS: et bilde er med for og vise et eks...

edit2: hmm bilde ble bare svart.. fjerner det.. men alt blir grønt, orange, osv osv

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har akkurat samme problemet. Før jeg formaterte greide jeg helt fint å se filmer og dvd-er ¨på dataen. Nå blir alt bare så altfor lyst og masse rare farger dukker opp på skjermen! Jeg har prøvd K-Lite Codec pack og windows Xp codec pack, men ingen av dem fungerte. Jeg har ikke brukt codec-ene samtidig.

Lenke til kommentar

Jeg tror dette utelukkende dreier seg om driverproblemer. Har samme problemet selv og fikk problemet etter jeg installerte de nye driverne fra nvidia. Jeg gikk i sikkerhetsmodus og da funka filmene helt fint. (Dette fordi sikkerhetsmodus bruker default driver til skjermkortet) Har ikke annet råd enn å bruke VLC, men selv foretrekker jeg bsplayer eller WMplayer, så en løsning hadde vært fint.

Send screenshot for å se om vi har samme problem da!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...