Sliver Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Skulle gjærne opprettet 2 mailbokser til 2 separate mail-kontoer på en klient(PC). Outlook 2000 Win 2000 Mailene skal hentes fra en lokal Win 2000, exchange server (nettverksserveren). Skulle være mulig det? Lenke til kommentar
dagm Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Det enkleste er vel å opprette 2 brukere, og la dem logge seg inn med hvert sitt brukernavn i windows 2000. For så å gi dem hver sin postkasse i Exchange Dag Lenke til kommentar
Sliver Skrevet 24. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2002 Quote: Den 2002-07-24 20:04, dagm skrev:Det enkleste er vel å opprette 2 brukere, og la dem logge seg inn med hvert sitt brukernavn i windows 2000. For så å gi dem hver sin postkasse i ExchangeDag Det er sånn det allerede er. Jeg ønsker å logge meg på 2 exchange kontoer samtidig. Lenke til kommentar
Nazrac Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Det enkleste er å bytte til Eudora :smile: Lenke til kommentar
dagm Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Du kan vel legge til en Internet-Email Service i Outlook, så henter den ned mailen med POP3. Dag Lenke til kommentar
Milla Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Det er en enkel sak.. bare opprett en ny konto i Outlook. Du gjør det på Tools > Accounts. Du kan legge til så mange kontoer du bare vil.. og hente all e-posten ned i samme innboks. Ønsker du mailene fra de to kontoene separert (i egne mapper).. gjør du dette enkelt ved å opprette nye mapper i folderlista, så lager du en regel om at all post til den ene kontoen, skal gå rett i den mappa du ønsker. Lenke til kommentar
Sliver Skrevet 25. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2002 Quote: Den 2002-07-25 08:46, dagm skrev:Du kan vel legge til en Internet-Email Service i Outlook, så henter den ned mailen med POP3.Dag Hadde det vært POP mail-kontoer hadde det ikke vært noe problem. Men!!! , tror du ga meg løsningen jeg! For det burde jo gå å legge inn 2 exchange services samtidig på en bruker, eller kanskje ikke!? Jeg prøver.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå