Gå til innhold

Beste drink med vodka

Blåbær

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er jo enkli bare å bruke fantasien da, om du villig til å ofre litt vodka så finner du nesten garantert en oppskrift selv:)

Bare synd at man må ofre så sykt mye :D Skal ikke regne på hvor mange flasker med vodka jeg har kjøpt og drukket, men har fortsatt til gode å smake en skikkelig god drink med vodka, en som smaker så fantastisk godt at du bare MÅ drikke hele flaska og spy etterpå :D

Lenke til kommentar
Det er jo enkli bare å bruke fantasien da, om du  villig til å ofre litt vodka så finner du nesten garantert en oppskrift selv:)

Bare synd at man må ofre så sykt mye :D Skal ikke regne på hvor mange flasker med vodka jeg har kjøpt og drukket, men har fortsatt til gode å smake en skikkelig god drink med vodka, en som smaker så fantastisk godt at du bare MÅ drikke hele flaska og spy etterpå :D

Etter du har brukt halve flaska med vodka, og du ikke har fått blanda noe som er godt, så kan jeg si at du er da blitt så god i toppen at resten av flaska går ned som en drømm;)

Lenke til kommentar
vodka

appelsinjuice

san fransisco

liker bedre "ekte" san francisco...

vodka og bananlikør og appelsinjuice...og så heller man litt grenadine på toppen....(som synker ned og gir den fine fargeforskjellen fra rødt til gult) ;)

aldri smakt,men høres digg ut.

San fransisco er vel den eneste drinken jeg noen gang har lagd,pleide også å lage den med 96%,funka det også :love:

Lenke til kommentar

må prøves...er slikt jeg har fått servert den i barer tidligere...(og slik jeg lager den selv)...

jeg har alltid 50/50 med vodka og bananlikør...og en stor del appelsinjus(denne andelen minker utover kvelden) og pittelitt grenadine på toppen (tar du for mye blir det kvalmende)...isbiter hjelper alltid på! ;)

Lenke til kommentar

et lurt triks for å få skille mellom rødt og gult er å bruke en liten trakt, stikke ned i drinken og helle. Da blir det røde liggende på bunnen :)

Bananlikør er greit, men foretrekker drink miksen. Pisang Ambon for eksempel er bananlikør, men jeg syns det smaker litt for mye banan rett og slett :p

De man får i bar smaker av en eller annen merkelig grunn så utrolig mye bedre enn de man lager selv :p

Lenke til kommentar
  • 6 år senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...