Feh Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Russchian smaker jo digg! Modified quote som medfører riktighet hehe... skal innrømme at det er noen år siden jeg smakte det sist. Skal gi det en tryout til helgen da Lenke til kommentar
SuperPjokkeN Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Det er jo enkli bare å bruke fantasien da, om du villig til å ofre litt vodka så finner du nesten garantert en oppskrift selv:) Lenke til kommentar
Feh Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Det er jo enkli bare å bruke fantasien da, om du villig til å ofre litt vodka så finner du nesten garantert en oppskrift selv:) Bare synd at man må ofre så sykt mye Skal ikke regne på hvor mange flasker med vodka jeg har kjøpt og drukket, men har fortsatt til gode å smake en skikkelig god drink med vodka, en som smaker så fantastisk godt at du bare MÅ drikke hele flaska og spy etterpå Lenke til kommentar
SuperPjokkeN Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Det er jo enkli bare å bruke fantasien da, om du villig til å ofre litt vodka så finner du nesten garantert en oppskrift selv:) Bare synd at man må ofre så sykt mye Skal ikke regne på hvor mange flasker med vodka jeg har kjøpt og drukket, men har fortsatt til gode å smake en skikkelig god drink med vodka, en som smaker så fantastisk godt at du bare MÅ drikke hele flaska og spy etterpå Etter du har brukt halve flaska med vodka, og du ikke har fått blanda noe som er godt, så kan jeg si at du er da blitt så god i toppen at resten av flaska går ned som en drømm;) Lenke til kommentar
Feh Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Ja såklart. Har ikke noen problemer med å drikke det opp, men det er sjeldent jeg har fått så gode drinker at det har vært ren nytelse (smaksmessig), har bare vært skyllevann for å bli full Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 Poenget her var at man skal nyte hele flasken, bryr meg ikke om jeg maa spy eller noe saa lenge det jeg har drukket smaker godt! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 vodka appelsinjuice san fransisco Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 vodkaappelsinjuice san fransisco liker bedre "ekte" san francisco... vodka og bananlikør og appelsinjuice...og så heller man litt grenadine på toppen....(som synker ned og gir den fine fargeforskjellen fra rødt til gult) Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 vodkaappelsinjuice san fransisco liker bedre "ekte" san francisco... vodka og bananlikør og appelsinjuice...og så heller man litt grenadine på toppen....(som synker ned og gir den fine fargeforskjellen fra rødt til gult) aldri smakt,men høres digg ut. San fransisco er vel den eneste drinken jeg noen gang har lagd,pleide også å lage den med 96%,funka det også Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 må prøves...er slikt jeg har fått servert den i barer tidligere...(og slik jeg lager den selv)... jeg har alltid 50/50 med vodka og bananlikør...og en stor del appelsinjus(denne andelen minker utover kvelden) og pittelitt grenadine på toppen (tar du for mye blir det kvalmende)...isbiter hjelper alltid på! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 et lurt triks for å få skille mellom rødt og gult er å bruke en liten trakt, stikke ned i drinken og helle. Da blir det røde liggende på bunnen Bananlikør er greit, men foretrekker drink miksen. Pisang Ambon for eksempel er bananlikør, men jeg syns det smaker litt for mye banan rett og slett De man får i bar smaker av en eller annen merkelig grunn så utrolig mye bedre enn de man lager selv Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 hmm...har aldri prøvd pisang ambon i san francisco...det må gi en ekkel farge! man trenger ingen trakt for at det skal legge seg på bunnen...og jeg synes det smaker ganske likt som på bar...(så sant man følger min oppskrift, og ikke bruker drinkmiksen) Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 pisang ambon syns det er knall digg Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 pisang ambon syns det er knall digg Huff...kverket en flaske rein en gang...har ikke drukket det siden! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 pisang ambon syns det er knall digg Huff...kverket en flaske rein en gang...har ikke drukket det siden! :!: en hel flaske er kanskje å ta det litt langt... blir som med baileys,det er digg med ett glass eller to,men ikke no å bli full på Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Sida eg akkurat kom heim fra fest hos en bartender, kjem eg no med en fin drink: Isbiter (fullt glass) 2cl Vodka 2cl Passoa 1 båt lime Toppes med sprite/7up og litt cranberryjuice Bjutifull! Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 1/10 vodka/kalinka/dworek og 9/10 champisbrus UTEN kullsyre Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 1/10 vodka/kalinka/dworek og 9/10 champisbrus UTEN kullsyre så svakt? kan sikkert brukes gøy champagnesaft Lenke til kommentar
Hei Sveis Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Fanta Grape og vodka er godt. De har den på Ultra. Lenke til kommentar
Hei Sveis Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Etter noen drinker med energidrikk og vodka, var det godt med vodka og Fanta Sitron. Aldri mer energidrikk for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå