rvenes Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Hmm, en kammerat av meg blandet vodka med saft og en av fantaene en gang, husker ikke hvilken type saft eller fanta det var med det smakte himmelsk Vodka og Cola funke fint. Nei, bare Nei edit: Drinken var ihvertfall rød:) alt fungerer når kvelden er gammal nok. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 vodka og cola om man er nødt, men er ikke å anbefale. Syns egentlig saft passer bra som blandevann Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Saft og vodka,er skikkelig mannfolkdrink! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 http://aperitif.no har forresten sinnsvakt mange drinkoppskrifter. Bør sjekkes ut. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 det jeg liker å kalle en tedrink. Ja det er Te men det er ikke Teknekt som mange sikkert har prøvd altså: te + sprit. 1 del varmt vann. 2 cl hvis jeg ikke husker helt feil. ( kun for at teposen skal avgi farge og smak ) 1 Te pose med en eller annen frukt. helst ikke earl grey og annen kjedelig te. Fyll glasset med is 4 cl vodka. resten sprite. Serveres i longdrink glass med rørepinne og sugerør. ekstremt godt med blackcurrant og jordbær. Dette er min favorittdrink. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Vodka og halvlunken tropisk nektar..jeg gjorde det faktisk en gang... Det var det JÆVLIGSTE jeg har smakt, men ned gikk det Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Sitter med lunken tropisk nektar, battery og en noname slovakisk sprit nå Smaker ikke helt konge Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Sitter med lunken tropisk nektar, battery og en noname slovakisk sprit nå Smaker ikke helt konge Mixed by ME Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Eg stikk på nachspiel no, med en liter heimemekka Irish Coffee. Lenke til kommentar
Sveini89 Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 bland det ut med tyrkisk pepper drikk hah smaker du vertfall ikke spritsmaken Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 vis man blander: -sprite brus, lime eller sitron (sånn på lita plast flaske) og vodka.. skal vist ikke smake alkohol av det! men har dessverre ikke smakt det selv da!! men skal vist være godt det altså! tenkt å teste det løpe ta ferien !!:Phehe Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 1/2 lime i båter 1 SS sukker Litt sitronmelisse Knust is 6 cl Vodka Sitronbrus Mos alt dette i et halvliterglass... M-M! Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 En godt blandet white russian er en fantastisk drink. Da må man ha Kalua også. Dessuten er det en longdrink, neppe noe han blir i farta av, MEN godt er det. Mitt tips: Strawberry Daiquiri (1/5 sitronsaft) 1/5 jordbærlikør gjerne type drinkmiks 3/5 "flytende" Jordbær (Noen vil ha det til at det skal være rom og ikke sprit men et fett) Bruk frosne jordbær og masse is --> i blender'n Drakk den i gaar, men jeg mA aerlig innrQmme at jeg liker Strawberry Margarita bedre. Lenke til kommentar
Sveini89 Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 vis man blander:-sprite brus, lime eller sitron (sånn på lita plast flaske) og vodka.. skal vist ikke smake alkohol av det! men har dessverre ikke smakt det selv da!! men skal vist være godt det altså! tenkt å teste det løpe ta ferien !!:Phehe Det Funker Som Bare Det.. Blander alti me det Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Viss du bruker blandevatn med lavt syrenivå, vil alkoholen ofte ikkje blande seg med blandevatnet. Så det å bruke Sprite som blandevatn fører til at du blir sittande å drikke omtrent berre brus heilt til du kjem halvveis i glaset. Dette kan unngåast viss du bruker en shaker, men kullsure + shaker = no-no. Beste blandevatnet (altså det som blander seg mest) er Ocean Spray Cranberry Juice (fåes kjøpt på Kiwi). Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Ok, tenkte eg skulle prøve noko nytt til kvelden, så på bordet har eg dette: 70cl Jägermeister 70cl Captain Morgan Black Label Coconut Rum 1l SKYY US Vodka Er det nokon her som har nokre spennande oppskrifter der nokre av desse kan brukast? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Caipiroska (på min måte) serveres som long drink 1 del Finlandia Vodka (en kan bruke nesten hvilken som helst vodka) 3-4 skiver av lime (i stedet for og bruke skiver av lime så er det bedre og bruke 2 båter.) 3-4 ts brunt sukker knust is sprite (mengde kommer an på hva du liker) Så at den drinken var anbefalt av Trond Moi i en kokebok som Mamma fikk av posten. Prøvde den på fest en gang, det smakte veldig godt . Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) En fantastisk god drink som kalles: Mold er å anbefale. 4cl. Vodka 4cl. Bols Blue Curucao(vet ikke helt om det er stavet rett) Fyll opp med Battery(eventuelt annen enrgidrikk...) Knall godt og med en artig blå farge:) Edit: Ikke bland med brus, drinker(hvis det er det du er ute etter) bør ikke blandes med noe med kullsyre i, etter min smak... Endret 14. august 2005 av Dozer_ Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Vodka 7up Thats my poison! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå