Zemeckis Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Liker godt vodka blandet med appelsin juice(m San Fransisco mix). Har ikke prøvd så mye enda. Iste er også en god blanding om man bare blander den riktig Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Liker godt vodka blandet med appelsin juice(m San Fransisco mix). Har ikke prøvd så mye enda. Iste er også en god blanding om man bare blander den riktig Hva slags iste bruker du? Pulver eller selvkokt? Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Er skuffa over drikkevanene til folk her på forumet Har ett par som dere kan prøve.. Begynn med en jeg fannt opp i ren desperasjon på et nachspiel der alle var tom for blandevann og jeg måtte ordne opp.. fannt ut at 2/7 med Vodka og 5/7 med eplejuice gikk an.. Men over til mine blandinger: Kvellestad Special (min egen ): 9/10 Vodka 1/10 Fun Light med bringebærsmak 2-3 isbiter på toppen Mini mini karsk: 2/5 Vodka 3/5 Middels svak kaffe Skal heller klare å komme på noen flere senere Endret 6. juli 2005 av HiTeCk Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Eller ferdig på flaske. Er nok ferdig blandet. Peach bruker jeg mest Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) 3/10 SKYY Vodka 6/10 Cranberry juice 1/10 Knust is Blir ikkje bedre i sommervarmen. Endret 14. juli 2005 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Z4rgo Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Er skuffa over drikkevanene til folk her på forumet Har ett par som dere kan prøve.. Begynn med en jeg fannt opp i ren desperasjon på et nachspiel der alle var tom for blandevann og jeg måtte ordne opp.. fannt ut at 2/7 med Vodka og 5/7 med eplejuice gikk an.. Men over til mine blandinger: Kvellestad Special (min egen ): 9/10 Vodka 1/10 Fun Light med bringebærsmak 2-3 isbiter på toppen Mini mini karsk: 2/5 Vodka 3/5 Middels svak kaffe Skal heller klare å komme på noen flere senere kark med vodka? Og svak kaffe?? Jeg kjenner at jeg blir litt skuffet over deg nå Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Dro med helflaske på fest i går med tanke på å gå rolig ut i løypa. Ikke kjøpt sprit kids, det er ikke verdt det! Stay away from the horror! Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Vodka og sprite går bra Vodka og Cola funke fint. Vodka og kvitvin fungerer også om man har gått tom for alternativer... (testa det i helga, vellykka) Lenke til kommentar
SuperPjokkeN Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Hmm, en kammerat av meg blandet vodka med saft og en av fantaene en gang, husker ikke hvilken type saft eller fanta det var med det smakte himmelsk Vodka og Cola funke fint. Nei, bare Nei edit: Drinken var ihvertfall rød:) Endret 18. juli 2005 av SuperPjokkeN Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 fanta exotic og fun light appelsin=namnam Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Blander dere ut Fun-safta, eller berre rein konsentrert saft rett i blandinga? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Beste drink med vodka: Vodka uten en dritt tilsatt. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Jeg pleier å blande ut safta litt. cirka 1/2 Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 vodka redbull on the rocks Lenke til kommentar
SuperPjokkeN Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Du må nok blande ut safta, tror ikke det er godt med ren saft, om du ikke skal ha en merkelig shot Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 fanta fins ikke i statene men ellers takk. Bullshit. Ta deg en tur på Carl's Jr. Men når det nevnes tror jeg ikke det var mange butikker (om noen i det hele tatt) som hadde Fanta. Men flere restauranter hadde. Bl.a. Carl's Jr. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 jaja greit, har funnet det noen få steder. Men er vanskelig å få tak i det på vanlige butikker som ellers har cola i orten variasjoner. Lenke til kommentar
embark Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Sprit (samma hvilken) Saftkonsentrat (jeg liker best Gøy-saft med champagnesmak) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå