GazWest Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg har Chess Kontant og når jeg velger manuell søk med min Samsung D500, og velger Teletopia's nett så kommer jeg inn. Får opp celleinfo, men det er begrenset tjeneste, går ikke ann å ringe osv.. Budskapet er iallefall at jeg kommer inn på nettet til T3 med ChessKontant: Noen andre som har fått det til? Hehe.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Hvordan kan du kalle det å komme inn på nettet om du ikke kan ringe, sende sms, surfe gprs eller noe som helst? ...doh? Lenke til kommentar
GazWest Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Hvordan kan du kalle det å komme inn på nettet om du ikke kan ringe, sende sms, surfe gprs eller noe som helst? ...doh? Fordi det står Teletopia på skjermen.. og under så står det Stovner.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 1) Denne er feilpostet. Hører hjemme i Operatører og tjenester. 2) Et dårligere emnefelt skal man lete lenge etter. Les retningslinjene og nettiketten før du poster på nytt. Denne stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg