Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hva i H.... er feil med nextgentel

Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789

hei.

har hatt 1,5mbit fra NGT en god stund nå uten problemer.

men så skrudde de opp hastigheten for ikke så lenge siden til 2mbit

(det kunne jo ikke jeg få så jeg fikk bare 1,2mbit, siden sentralen her ikke takler mer enn 1,5mbit)

men saken er den at jeg fikk et ny router fra ngt. men nettet er utrolig ustabilt.

detter ut hele tiden. kanskje sånn 2 -3min hver time. og den er veldig treg av å til.

blir ganske oppgitt av det tullet her nå. gidder ikke å bytte levrandør heller for de straffer meg fordi jeg ikke har fast tlf.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

de fleste er jo rundt 80kr mer, det vill si rund 450 kr i mnd for en linje.. det er ganske så mye i året. når man heller ikke har så god råd og har heller lyst på en pakke røyk!

Lenke til kommentar
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...