allyse Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Har et MSI k7t turbo. Har nå 4 usb devices, og isteden for å koble fra og til tok jeg fram og blåste støv av en ekstra usb brakett som fulgte med hovedkortet. Når jeg har plugget det i er det ingen respons. Det funker rett og slett ikke. Har prøvd med alle kombinasjoner i bios. Er det noe jeg må installere eller? Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
allyse Skrevet 24. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2002 joa, men vil egentlig ikke bruke penger på det når jeg kunne ha fått det gratis... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Jeg går ut i fra at du har koblet riktig og enablet den andre USB'en i bios.. Hvis du har Win9x så må du kanskje be PC'n søke etter ny maskinvare. Det skader sikkert ikke å søke etter ny maskinvare om du har Win2k/XP heller.. Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Jeg har nesten samme MSI kort som deg! Det var også med ekstra USB til å koble på hovedkortet til meg også! Trengte ikke å gjøre noen ting jeg, det fungerte straks det var tilkoblet!! Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Quote: allyse skrev (2002-07-24 18:57):Har et MSI k7t turbo. Har nå 4 usb devices, og isteden for å koble fra og til tok jeg fram og blåste støv av en ekstra usb brakett som fulgte med hovedkortet. Når jeg har plugget det i er det ingen respons. Det funker rett og slett ikke. Har prøvd med alle kombinasjoner i bios. Er det noe jeg må installere eller?MvhA. Lyse Har selv et MSIK7T-Pro med ekstra USB brakett... I Bios finnes det en opsjon for å enable alle USB porter som blir disablet om man velger 'High Performance'... Finnes dessuten et par nye drivere i allefall til mitt kort, et USB filter og en ny PCtoPC driver... Sjekk en gang til på MSI sine sider... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå