Gå til innhold

kvalitet på asus, se vedlagt film!

Anbefalte innlegg

DET var tragisk! Stakkars som har SLI og 2 fete skjermkort og så opplever slikt, bli mange dager med lidelse og lengsel når det må returneres, og mest sannsynlig kunne det hele vært unngått om det ikke var for et visst merke som ikke bryr seg om kvalitetskontroll og ryktet sitt. Nå er jeg så godt som sikker på at mine negative oplevelser ikke har vært tilfeldige, var nettopp Asus som var hovedgrunnen til en tråd jeg starta her om dagen: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry4400492

Jeg lider med deg! Returer er nesten det verste jeg vet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
DET var tragisk! Stakkars som har SLI og 2 fete skjermkort og så opplever slikt, bli mange dager med lidelse og lengsel når det må returneres, og mest sannsynlig kunne det hele vært unngått om det ikke var for et visst merke som ikke bryr seg om kvalitetskontroll og ryktet sitt. Nå er jeg så godt som sikker på at mine negative oplevelser ikke har vært tilfeldige, var nettopp Asus som var hovedgrunnen til en tråd jeg starta her om dagen: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry4400492

Jeg lider med deg! Returer er nesten det verste jeg vet.

Kunne ikke sagt det bedre selv :thumbup:

Lenke til kommentar
Koble ut chipsetvifta, ta noen strips eller skruer og fest en av kabinettviftene forran chipsetribba

Ikke dumt ikke dumt.... Men det høres ut som en mer akutt løsning på problemet!

Der er faktisk ikke ribber på den .... viften ligger rett oppå.. kun et tynt lag metall mellom!

Endret av chills
Lenke til kommentar

Faen i helvete.... eg holder på klikke.... sitter på en bærbar med 16mb grafikk når jeg kunne spillt på en 6800GT SLI... Fy faen... alt takket være den viften...

Så med andre ord har sendt sjiten i retur nå og sitter ser på resten av pc`n trekke støv.

Lenke til kommentar
Skal du noe som er praktisk talt er støyfri og med god kvalitet ser du på denne.

Lekker den ja, men det er vel bare intel hovedkort den passer på.

Men hva er feil der, lydnivået eller turtallet? 18db og 5200 o/min virka litt selvmotsigende :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...