Gjakmarrja Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Jeg tok film av hovedkort mitt.... hør chipsettvifta? Link Endret 24. juni 2005 av chills Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Aha....send det tilbake, eller bytt vifta... Problem løst... Endret 24. juni 2005 av haddis Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Aha....send det tilbake, eller bytt vifta...Problem løst... Er du klarer over hvor sjipt det å ha to 6800GT kort som ligger og trekker støv! Og tapte penger på transport! Hadde gjerne byttet vifte, ringte komplett og de sendte meg to vifter som IKKE PASSET. Og så sa de at viss jeg bytter den selv så ryker garantien på hovedkorte! Endret 24. juni 2005 av chills Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 hehe.den hørtes syk ut.Kanskje du burde skifte den Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Ja, så hva skal du da gjøre? bare la vifta bråke slik? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Kanskje eg e nøtt til og sende det tilbake då.... men ka skal eg putte det i.. Norgespakke? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Mål avstanden fra hull til hull på festene på den chipsettviften så kjøper du riktig størrelse og bytter selv. Det er enkelt. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Mål avstanden fra hull til hull på festene på den chipsettviften så kjøper du riktig størrelse og bytter selv. Det er enkelt. Det er enkelt og bytte... eller hele hovedkorte må ut då... litt slit... men bytter jeg selv så sa komplett at garantien går til helvete! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Så send det tilbake vist du ikke har lyst å miste garantien... Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 GREIT, skal pakke det ned og løpe ned på postkontoret, men det endrer ikke det faktum at kvaliteten er dårlig! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Eller så har du bare vært uheldig Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Eller så har du bare vært uheldig Kanskje det.... greit kanskje eg ikke skal slenge drit om asus... ble bare litt skuffet og sint! Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Hadde gjerne byttet vifte, ringte komplett og de sendte meg to vifter som IKKE PASSET. Og så sa de at viss jeg bytter den selv så ryker garantien på hovedkorte! Du reklamerer på hovedkortet pga. defekt chipsettvifte, så sender de deg reservedeler du kan bytte selv som løsning. Betingelsen er at du frasier deg garantien??! Det høres veldig useriøst ut. Stemmer dette? Skjønner at garantien ryker om man på eget initiativ bytter en del, men dette var vel Komplett sitt forslag på løsning på en reklamasjon? EDIT: Hovedkortet er veldig bra det, men det har en svakhet. Nemlig chipsettvifta, og du er ikke alene om å plages med den. Når den virker bråker den noe vanvittig også...denne svakheten er utbedret på nye kort fra Asus, der er vifta erstattet med en passiv heatpipe-løsning. Ha forresten i bakhodet at når du har sli-oppsett på dette hovedkortet er det ikke alle uoriginale kjølere som får plass. Endret 24. juni 2005 av Muffinman Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Hadde gjerne byttet vifte, ringte komplett og de sendte meg to vifter som IKKE PASSET. Og så sa de at viss jeg bytter den selv så ryker garantien på hovedkorte! Du reklamerer på hovedkortet pga. defekt chipsettvifte, så sender de deg reservedeler du kan bytte selv som løsning. Betingelsen er at du frasier deg garantien??! Det høres veldig useriøst ut. Stemmer dette? Skjønner at garantien ryker om man på eget initiativ bytter en del, men dette var vel Komplett sitt forslag på løsning på en reklamasjon? Jeg hadde byttet selv, men de sa at de ikke hadde den viften på lager og visste ikke når de ville få den inn.... kor lamet ekke det! Jeg har egentlig ikke noe imot at garantien forsvinner men vil gjerne ha ny gratis vifte! EDIT: ja men det hovedkorte koster litt mer.... så problemet ekke løst på min modell(a8n sli-delux) Endret 24. juni 2005 av chills Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Viften vil bråke noe SYKT uansett om den fungerer som den skal eller ikke! Kjøp en passiv Zalman kjøler! link Flere her på forumet har byttet ut Asus viften med denne zalman kjøleren, da asus sin vifte bråker noe helt forferdelig (din er værre enn de som fungerer dog) og har hatt stor suksess med dette.. Om det ikke skulle fungere, så bare setter du på gammelvifta og sender til komplett og ber om et nytt hovedkort Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Viften vil bråke noe SYKT uansett om den fungerer som den skal eller ikke! Kjøp en passiv Zalman kjøler! link Flere her på forumet har byttet ut Asus viften med denne zalman kjøleren, da asus sin vifte bråker noe helt forferdelig (din er værre enn de som fungerer dog) og har hatt stor suksess med dette.. Om det ikke skulle fungere, så bare setter du på gammelvifta og sender til komplett og ber om et nytt hovedkort Passer zalman kjøleren mellom to grafikk kort? Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Kjøp en passiv Zalman kjøler! link ...som er en av de kjølerene som ofte må modifiseres for å få plass i et sli-oppsett. Dessuten bør du ha god luftflyt i kabinettet for å bruke en passiv kjøler på dette brikkesettet. Zalman`en blir så varm etterhvert at du brenner fingertuppen umiddelbart! Husk også at systempen ikke avleses på brikkesettet, så den er en dårlig indikator på hvordan det står til med chipsettkjølingen. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Kjøp en passiv Zalman kjøler! link ...som er en av de kjølerene som ofte må modifiseres for å få plass i et sli-oppsett. Dessuten bør du ha god luftflyt i kabinettet for å bruke en passiv kjøler på dette brikkesettet. Zalman`en blir så varm etterhvert at du brenner fingertuppen umiddelbart! Husk også at systempen ikke avleses på brikkesettet, så den er en dårlig indikator på hvordan det står til med chipsettkjølingen. Men då må eg ha kabinett viftene på fullt å då overdøver de chipsett vifta! Lenke til kommentar
all right Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Sender du den til komplett betaler komplett frakten frem og tilbake! Så det skal ikke koste deg ei krone å få fikset vifta!! Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Sender du den til komplett betaler komplett frakten frem og tilbake! Så det skal ikke koste deg ei krone å få fikset vifta!! Hvordan det... viss jeg sender det til det som norges pakke må eg betale det på postkontoret selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå