jajajajajajajajajajajaja Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 når jeg slår på pc`en slår den seg av med en gang jeg kommer inn slik at jeg kan se skrivebordet. Dette er SINNSYKT irriterende! Noen som vet hva som muligens feiler? Takker på forhånd for svar. Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Høres ut som om det ligger en snarvei til "shutdown" i "Startup" katalogen. Hvis det er tilfellet, start opp i sikkermodus og fjern snarveien. Lenke til kommentar
jajajajajajajajajajajaja Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 kommer ikke inn der heller Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Er den stabil under DOS? Prøv å starte i safemode....er den stabil der? Sjekket temperaturen på komponentene dine (CPU, HK, GPU)? Lenke til kommentar
jajajajajajajajajajajaja Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 kommer meg ikke inn i safe modus heller! kommer ikke så langt! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Tja, Formater og reinstaler windows? Kommer du inn i bios under oppstart? Trykk Delete med en gang du ser den aller første skjermen etter at du har slått på pcen. Lenke til kommentar
trubadurix Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) hvis du rekker så trykker du start /kjør skriv: shutdown -a da vil den ikke restarte før du selv ber om det lykke til Endret 24. juni 2005 av trubadurix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå