Gå til innhold

Arcanite Reaper - hvilken enchant?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mulig jeg er helt på jordet her, men er ikke steel weapon chain et godt alternativ for PvP? Warriors kan jo disarme deg?

Helt sant, steel weapon chain er det absolutt beste alternativet HVIS du ikke har f.eks Death Grips som allerede gjør deg immun mot disarm ;)

Endret av GodSlayer
Lenke til kommentar
BRuker også death grips i PVP :love: Ellers går det i Lawbringer gauntlets ;)

 

De fleste bruker crusader på reapern sin. er skamdyrt da, men jeg er så heldig at jeg får det for 40 g av en guildie :love:

40g?!.

 

skaffa righteous orbs og shardsa selv jeg og kosta ikke mer mer enn det jeg paya for shards , kanskje 15g ? :p

Lenke til kommentar

Spiller du mot en rogue som bruker daggers, kan du nesten være 100% sikker på at han har en 21/8/22 build eller en 30/8/13 build og sist jeg sjekket er ikke skillet "riposte" med i denne builden, så mot dagger-rogues tror jeg du nesten kan være 100% sikker på at du ikke blir disarmet av =)

Endret av Jungldyr
Lenke til kommentar
Tok en level 60 rogue til under halv helse med min level 42 warrior ved nesingwarys. Fikk inn 3 overpower crit for 500 damage hver. Roguer bør seriøst slutte å dodge så mye  :!:

Er det ikke lang (30 min elns) cooldown på den skillen (overpower??) som aktiveres av dodge?

5 sekunder er det vel ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...