Singh tha king Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg har nettopp fått adsl fra tele2 2Mbits linje. (hadde 0.7Mbit før fra telenor) Men problemet er at jeg ofte (3-6 ganger om dagen) må dra ut strøm ledningen til modemet, sette den inn etter 30 seknunder, og sette inn når den fjerde lyset har stoppet å blinke. Dette må jeg gjøre for å få internett tilbake også. Dette sier dem også at jeg skal gjøre i kundeservicet, men er det noen andre måter å få slutt på dette? Når jeg hadde telenor gjorde jeg den kanskje 1 gang i uka. Det hadde vært fint med litt hjelp her nå. Lenke til kommentar
tag1 Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Be om å få tilsendt nytt modem. Se om det løser problemet. Gjorde det for meg. PS. annen leverandør en Telenor. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Det hadde vært fint med litt hjelp her nå. Hva slags modem? Lenke til kommentar
pine Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Modemet kan ofte miste stoppe opp når hastigheten er for høy i forhold til linjelengden. Lenke til kommentar
th-3 Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Hadde lignende "modemproblemer" en periode, det viste seg å være bare en dårlig nettverkskabel mellom switch og modem. Enkelt å sjekke, så verdt et forsøk, selv om det virka bra med den gamle linja. Du har en god del høyere hastighet nå og da kan det bli mer følsomt. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Takk for svar. Jeg har er 'Topom Xplorer 871 ADSL' modem som jeg kjøpte av telenor for 1 1/2 år siden. Skal jeg bare kjøpe et ny modem av tele2 eller fra komplett eller no? hva med instalering? Er det bare å koble ledningene og ikke noe mer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå