Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

jeg har bygget ny pc,får ikke bilde på skjerm!?

Anbefalte innlegg

Socket A hovedkort trenger vel ikke 4-pins kontakten (Den i midten på bildet ditt).

Tror nok du må ut med noen kroner hvis du ikke har "kontakter" på det datafirmaet du leverte inn maskinen :|

hovedkortet var ødelagt :roll:

får nytt sendt ifra mpx.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samme skjedde når jeg satt opp min første pc, om det kommer pipe lyd, så tell hvor mange pip det er så søker du på beep codes på google. Feilen jeg gjorde var at jeg hadde plassert rammen på feil plass.

edit: jeg burde kanskje lest hele tråden før jeg posta :blush:

Endret av Maxi
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Hmm.. Har det samme problemet, pc'en skrur seg på men skjermen er svart. vis jeg sitter og restarter og tar inn og ut strømm en stund så vis jeg er heldig kommer skjermen på til slutt... men er jo ikke bra for harddisk og Div. kom etter jeg skiftet Hovedkort og prossesor. men vet ikke om det er det samme problemet som carl-kr. hadde siden jeg får på pc'en "til slutt" Noe annet det kan være som noen har peiling på? :hmm::w00t:

Lenke til kommentar

En grunn til at det ikke kommer bilde på skjermen kan være at du har satt musa i tastatur porten. :p

Ofte enkle dumme feil :p

Hadde det samme problemet selv med pipinga i dag. Ble til at jeg kjøpte meg ny pc:P

Antageligvis hovedkortet mitt som hadde ryki.

http://www.romulus2.com/articles/guides/beeps/beeps.htm

Sjekk den for å finne ut hva pipelyd feilen kan være.

Endret av MsFoster
Lenke til kommentar
En grunn til at det ikke kommer bilde på skjermen kan være at du har satt musa i tastatur porten.  :p

Ofte enkle dumme feil :p

Konstant piping? eller i takt?

5083020[/snapback]

Som sagt, pc'en skrur seg på etter nokk restarting. og da bruker jeg tastatur og mus fint.. ikke noe piping eller noe. alt skrur seg vaneligt på untat skjermen..

Lenke til kommentar
Som sagt, pc'en skrur seg på etter nokk restarting. og da bruker jeg tastatur og mus fint.. ikke noe piping eller noe. alt skrur seg vaneligt på untat skjermen..

lån/kjøp deg ei annen strømforskyning og prøv igjen ;)

5083073[/snapback]

Hmmm.. joa.. ikke no vitts å kjøpe en strømm forsyning vis det ikke er det.. men skal leite etter en da :);) men vis noen andre vet om noen tenklige måter jeg kan få fikset pc'en så sier jeg, Ja takk :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...