Gå til innhold

Beste headset til gaming under 1000 kr


Anbefalte innlegg

Jeg driver å kikker meg litt rundt etter gode headset som passer til heftig gaming. Jeg vil ha lukkede og kanskje også med mikrofon hvis det er mulig. En annen ting, det er ikke viktig om hodetelefonene har lydjusteringsmuligheter siden jeg har volumknapp på utsiden av PCen.

 

Noen som har et par forslag å komme med?

 

Som nevnt i ementittelen ønskes prisen å være under 1000 kr.

 

EDIT: Jeg vil ikke ha headset med USB muligheter, det skal være til en bærbar PC; har ikke så mange ekstra porter med hesnyn til eget USB-lydkort.

 

 

Takk for alle svar :)

 

Hilsen

Fredrik.

Endret av Panofix
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte selv et Steel sound headset nettopp. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308939&cks=SPK

 

Anbefaler det på det sterkeste!

Jeg hører ting jeg ikke hørte før i spill, og de er og meget gode til all slags musikk.

Jevn og fyldig bass, god mellomtone, og klar diskant.

 

Putene er laget av stoff, så de er behagelige, uten å klemme.

 

Mikrofon er med. Denne trekkes ut av headsettet etter behov. (fleksibel arm)

 

Ledningen har volumkontroll for både høyttalerene, og mikrofonen.

Endret av gauters
Lenke til kommentar
Jeg kjøpte selv et Steel sound headset nettopp. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308939&cks=SPK

 

Anbefaler det på det sterkeste!

Jeg hører ting jeg ikke hørte før i spill, og de er og meget gode til all slags musikk.

Jevn og fyldig bass, god mellomtone, og klar diskant.

 

Putene er laget av stoff, så de er behagelige, uten å klemme.

 

Mikrofon er med. Denne trekkes ut av headsettet etter behov. (fleksibel arm)

 

Ledningen har volumkontroll for både høyttalerene, og mikrofonen.

Den så hørtes både og så fin ut :)

 

Men jeg ønsker likevel å høre litt flere synspunkter med hensyn til hva jeg skal velge. Kanskje noen flerer kunne gi litt informasjon om ulike modeller?

Lenke til kommentar

Jeg vil legge til at dette headsettet selges i div butikker hvor de selger pc- spill og lignende. Prisen er stort sett den samme der, som på nett.

 

Man kan få det i usb utgave og. Tror det følger med et usb- lydkort da, men prisen er selvfølgelig noe høyere.

Lenke til kommentar
Jeg vil legge til at dette headsettet selges i div butikker hvor de selger pc- spill og lignende. Prisen er stort sett den samme der, som på nett.

 

Man kan få det i usb utgave og. Tror det følger med et usb- lydkort da, men prisen er selvfølgelig noe høyere.

Høres bra ut det, da slipper man jo også porto etc.

 

Men jeg vil ikke ha noe headset med USB, tungvint siden jeg sitter på bærbar.

Endret av Panofix
Lenke til kommentar
Jeg har icemataudio headset.. bra lyd, kanskje litt masse bass i dem + at de som sitter utenom også hører litt. men de er utrolig behagelige. gav vel 500kr for det. med mikrofon.

Jepp, jeg kjenner flere som har det. Lyden er en drøm, men det at de lyden også kommer ut så høyt er er såpass stort minus at jeg fjerner den fra min liste.

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte selv et Steel sound headset nettopp. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308939&cks=SPK

 

Anbefaler det på det sterkeste!

Jeg hører ting jeg ikke hørte før i spill, og de er og meget gode til all slags musikk.

Jevn og fyldig bass, god mellomtone, og klar diskant.

 

Putene er laget av stoff, så de er behagelige, uten å klemme.

 

Mikrofon er med. Denne trekkes ut av headsettet etter behov. (fleksibel arm)

 

Ledningen har volumkontroll for både høyttalerene, og mikrofonen.

:yes::yes:

Lenke til kommentar
Har hatt et KossSB45 et par dager, beste jeg har brukt...

Har sotte med dæm på 6timer nu, litt varmt kun. Men det e ikke ont å ha dæm på. Miccen sitter litt løst på, det plager meg litt.

 

Men ellers er det et godt headset

Kan du vær så snill. Jeg trygler deg!

 

DROPP DIALEKTEN!

 

Prøv i det minste å skrive på bokmål, blir frustrert av å sitte å tyde setninger =(

 

 

On topic:

Sitter selv med sennheiser PC150, utrolig bra gamingheadset. Veldig bra mic til VOiP og sinnsyk lyd til gaming, du hører alt.

 

De er dessverre ikke lukket, og dekker heller ikke ørene, men på den positive siden sitter dem godt, og du kan sitte så lenge du vil uten at det skaper noe ubehag, som mange andre lavbudsjett (1000,- og mindre) lukkede headset.

 

Ikke at det har noe å si, men nesten samtlige FPS gamere på høyt nivå bruker disse (eller storebroren med USB og lydkort (koster riktignok dobbelt så mye)) Du får kjøpt de på HPX og Microplex.no

Lenke til kommentar
Har hatt et KossSB45 et par dager, beste jeg har brukt...

Har sotte med dæm på 6timer nu, litt varmt kun. Men det e ikke ont å ha dæm på. Miccen sitter litt løst på, det plager meg litt.

 

Men ellers er det et godt headset

Kan du vær så snill. Jeg trygler deg!

 

DROPP DIALEKTEN!

 

Prøv i det minste å skrive på bokmål, blir frustrert av å sitte å tyde setninger =(

Unskyld... Gikk litt raskt i fingrene. Har vært flink til å skrive bokmål faktisk.

Skal ikke skje igjen (i så store grader) :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...