Gå til innhold

Vannpipe spørsmål - Opptenning og opprettholdelse

nAz-guL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva koster frukttobakk? selges det i de fleste tobakk sjappene i oslo? Er det nikotin i det? Hva er det egentlig?

jaws208080892.jpg

jaws208080893.jpg

jaws208080894.jpg

Dette er epletobakk, skriften er på arabisk så jeg skjønner ikke hva det inneholder. :hm: Jeg vet i hvert fall at jeg besvimer hvis jeg gjør det i strekk i en time, men det er kanskje bare fordi jeg ikke røyker til vanlig. Ingen som har en norsk pakke fra Shangri-La?

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar

Ingenting spesiellt med vannpipe, gubbene i Egypt og ellers i midt-østen røyker vannpipe hele dagen på kafeer og sånt. Det er vanlig tobakk, tenk på det som ei avansert pipe med kjøling. Man bruker visst ofte forskjellige fruktblandinger sammen med tobakken for god duft og smak. Det er ikke noe mere rusmiddel enn vanlig tobakk, med mindre man stapper hasj i den. Fordelen er at røyken du drar ned er avkjølt av vann, så man blir ikke så tørr og får vondt i halsen av å røyke.

En fyr på jobben pleide å ha med seg sigaretter med epletobakk i, det var festlig, for det ble en god eplelukt i rommet når han tok seg en sigg.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...