Bogan Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Hva koster frukttobakk? selges det i de fleste tobakk sjappene i oslo? Er det nikotin i det? Hva er det egentlig? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Hva koster frukttobakk? selges det i de fleste tobakk sjappene i oslo? Er det nikotin i det? Hva er det egentlig? Dette er epletobakk, skriften er på arabisk så jeg skjønner ikke hva det inneholder. Jeg vet i hvert fall at jeg besvimer hvis jeg gjør det i strekk i en time, men det er kanskje bare fordi jeg ikke røyker til vanlig. Ingen som har en norsk pakke fra Shangri-La? Endret 26. juni 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
dustepupp Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 hahahaha, så ut som en blodig hjerne Lenke til kommentar
ostov Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Hva er det med vannpipe? Får du noe slags rus av det eller? Lenke til kommentar
GeO Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Hva er det med vannpipe? Får du noe slags rus av det eller? Kommer sikkert litt an på hva du røyker. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Ingenting spesiellt med vannpipe, gubbene i Egypt og ellers i midt-østen røyker vannpipe hele dagen på kafeer og sånt. Det er vanlig tobakk, tenk på det som ei avansert pipe med kjøling. Man bruker visst ofte forskjellige fruktblandinger sammen med tobakken for god duft og smak. Det er ikke noe mere rusmiddel enn vanlig tobakk, med mindre man stapper hasj i den. Fordelen er at røyken du drar ned er avkjølt av vann, så man blir ikke så tørr og får vondt i halsen av å røyke. En fyr på jobben pleide å ha med seg sigaretter med epletobakk i, det var festlig, for det ble en god eplelukt i rommet når han tok seg en sigg. Endret 28. juni 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Har hørt rar3e rykter om kondens i lunger etc som følge av det? Noen som kan bekrefte/avkrefte myten? Lenke til kommentar
GeO Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Har hørt rar3e rykter om kondens i lunger etc som følge av det? Noen som kan bekrefte/avkrefte myten? Vi puster jo ut masse vanndamp også, helt naturlig, så det høres nokså merkelig ut ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå