Kirky Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Heisann, jeg og en kamerat har laget en morsom gratistjeneste på nett; Man kan laste opp et bilde fra PC'en eller via en link på nett og så kan man beskjære det sånn at det passer akkurat til telefonen sin. Man velger bare telefon i en rullgardin og velger utsnitt. Se bruksanvisningen for å gjøre crop'en større/mindre. Etterpå kan man laste ned direkte til PC eller via WAP vha en kode man får. http://www.mobcrop.com Vil gjerne ha tilbakemeldinger om hva som kan gjøres bedre/annerledes! Som sagt så er det helt gratis og ingen skjulte agendaer. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Det hele er jo enkelt. Det er ikke mye man kan gjøre, men det man kan gjøre er veldig enkelt. Det er nedlasting til PC også. Har ikke prøvd WAP. Til sitt bruk er dette helt glimrende! Lenke til kommentar
Erren Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Denne burde vel vært plassert på operatører og tjenester Genialt Prøver i morgen, har bedre tid da Slipper jeg og laste gjennom pappas bærbare hele tida :!: Har bare 98 så Nokia Phone Browser funker ikke Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Denne burde vel vært plassert på operatører og tjenester Flyttes. Lenke til kommentar
Freemobilesite Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 den er det du som har lagd? det var en genial side ihvertfall Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Virker spennende, skal prøve ut senere. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Har prøvd og den virket fint. Veldig bra! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 degen.. genielt:) men nå har jeg knust mobilen min da. og sitter med en 3410 så du skulle ha kommet med dette litt før Lenke til kommentar
Kirky Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Bra at det funker og at dere likte det. Til deg som ville ha "skriptet". Jeg har jobbet en uke med siten så jeg vil nok ikke gi det vekk dessverre. Lenke til kommentar
tnese Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Ganske enkelt helt genialt. Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå