Flurry Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Heisann, folkens ! En uke siden jeg kjøpte domenet Fefas.com nå, og kan jo likesågodt bruke det nå som jeg har kjøpt det. Jeg har laget et nytt sommerdesign, omkodet og fått inn innholdet. Så ønsker respons på engentlid absolutt alt du kan komme på, skriv gjerne også en hilsen i gjesteboken. Angående forumet er det ikke ferdig enda. Lenken er http://fefas.com/ På forhånd takk ! Lenke til kommentar
joe45 Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Du har vist før at du kan lage fine design. Dette designet er også bra, kanskje bedre en de jeg har sett før. Den bugger i IE, hvis du ikke har sett det. Skulle kanskje likt å sett en av de gule fargene i header gjenntatt på siden (linkfarge eller overskrift etc.) Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Bitteliten og headerbildet med "cutout"-effekt var ikke helt pent i mine øyne. For smalt. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Hvorfor plutselig fet skrift i menyen? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg