Lucas Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Når jeg prøver å komme meg inn på forumet.. phpBB : Critical Error Could not open wowHorde003 template config file DEBUG MODE Line : 335 File : /home/bjerkv00/public_html/forum/includes/functions.php Jeg er site admin, har FTP tilgang samt. CPanel, What to do ? jeg kan ikke php eller noe koding ! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Could not open <fil> betyr stort sett at a. Filen er borte vekk, eller b. Systemet har ikke tilgang til filen Så sjekk at filen(e) ligger på riktig sted (forum/templates/dinTemplate/*.cfg) Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Driver på nå og sjekker.. takk Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Nope, hjalp ikke :S Debugg mode ? Lenke til kommentar
RiniaShqipetare Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Gjør følgende: Ta en SubSilver template og skift alle navnene til den til wowHorde003, men ikke selve mappen. Hvis det ikke fungerer så skift det også. Last den opp! Da tror jeg det vil fungere. Hvis ikke ta kontakt på PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå