Autopsy Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Har (snart) 10 000 kr til rådighet. De skal brukes på en gamingpc (skal også holde på med bittelitt video/bilderedigering). Tenker i retning AMD 64 3800+ 2.4 GHz sammen med feks et Asus A8N SLI Deluxe nforce4, slik at jeg kan kjøpe et skjermkort som støtter SLI nå (feks. Geforce 6800 GT PCI-E) også kjøpe til enda et (senere) når jeg har råd Høres det ok ut? Det jeg lurer på er hva slags minne, harddisk og kabinett jeg bør velge. Når jeg tenker meg om bør jeg vel også ha DVD/CD-brenner/spiller. Som sagt har jeg "bare" 10 000 når jeg er ferdig med min tragisk dårlig betalte sommerjobb, så jeg vil satse på en noe billig harddisk (har ekstern 250) og kabinett. Støy bryr jeg meg ikke noe særlig om ettersom jeg er tenåring og hører på musikk hele tiden uansett. Hvilke(n) nettbutikk(er) er billige og leverer varer som fungerer? På forhånd takk for svar ps. har mus, tastatur, skjerm, osv. (skal kjøpe nytt senere) Endret 26. juni 2005 av Autopsy Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Denne skulle ha mye verdi for pengene http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=7080 om du har windows fra før kan du ta ut det fra pakken. Er også webcamera i pakken men om du ikke trenger det kan du ta ut det også. Er trådløst Tast/mus men om du vil ha tråd mus/tast kan du bytte ut det i pakken. XP 2300+ prosessor har jeg ikke hørt om men du mener sikkert 2200+ eller 2400+ vel. Rad 9800 SE er et billigkort og har ikke så veldig bra ytelse så kanskje normalt at CS ikke er 100fps stabil. Om du vil kjøpe ferdigbygd er det mye for pengene den pcen på netshop.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå