neero Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Prøvde å sette inn det gamle minnekortet mitt til PSX inn i PSTwo maskinen min, men det dukka ikke opp noen steder. nå har jeg kjøpt et nytt minnekort, men det virka heller ikke. Er det noe spesielt man må gjøre, eller er det ikke støtte for PSX minnekort på PSTwo? edit: bytta memorykort med en kompis, og det funka ^^ problem solved! Endret 24. juni 2005 av neero Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 PS1 minnekort funker på ps2, men bare til ps1 spill Lenke til kommentar
neero Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 når jeg sier PSX, mener jeg Playstation 1 i hvertfall... aner ikke hva det der er for noe, men ser ut som noe combo greie av PS2 og DVD spiller m/ harddisk Lenke til kommentar
GauNodachi Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Det er en del uoffisielle minnekort på PS1 som ikke vil virke på PS2/PSTwo. Det som funker er de offisielle. Og sikkert en håndfull uoffisielle men det er vel alt. Lenke til kommentar
bas Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Det som funker er de offisielle Mitt offisielle ps1 minnekort funker i hvertfall ikke på min ps2. edit: trykkleif Endret 27. juni 2005 av bas Lenke til kommentar
neero Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Mitt offisielle funka heller ikke. og det gjorde ikke det uofisielle jeg kjøpte i ettertid heller... Virker ikke helt stabilt det opplegget her. Men jeg har i hvertfall fått årna opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå