Ni kon Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Enkelte mennesker får tilsendt varer fra ulike webshops her i Norge, fordi 1) De er gode kunder 2) De har et vennskap 3) Webshoppen ser nytteverdien i å la disse teste og uttale seg til andre Andre kan få tilsendt varer for test som journalister. Men det er like greit å ha stor dekning i en tråd på et forum som på forsiden av hw i en dag Snekker'n er en av de jeg kjenner som får tilsendt varer. Det er noen av oss som får dette til. Ønsker du det samme må du bli lidenskapelig opptatt av data, og snakke med mennesker slik at du skaffer deg et nettverk med gode kontakter. Mitt beste råd er å utmerke seg faglig hvoren man ferdes Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Enig! Kunne ikke ha sakt det bedre selv Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Kanskje du klarer å lage noen billedkvalitetstester, for min del har billedkvaliteten mer å si i spill enn noen ekstra fps. Det her er jeg helt enig i. Det er altfor stort fokus på de få ekstra FPS'ene og ikke hva man faktisk får av nyvinninger med de nye kortene. Jeg klarer meg fint uten 100fps i spill og spiller for å kose meg. Da skal det også se bra ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå