Gå til innhold

7800GTX kontra X 850 XT PE

Boralis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vel. låner en 4000+ (san diego) fra Norek, også for jeg/å noen til lov til å teste kommende Gainward eller Asus kort av 7800GTX, men vi fikk i kke teste XFX :(

Vel, da drar jeg til bulgaria, burgaskusten / Sunnydale. på 1ukers ferie!

Vi snakkes folkens...! Reiser i dag kl 0900

Ciao!

Endret av Åsmund@ATi
Lenke til kommentar

Vel, vel fikk mail fra Komplett i dag om at de IKKE kunne sende kortet alikevel :no: Dette var lagt ut på ordren på fredag,men ble trukket i dag :(

Ingenting å gjøre med det da , men uansett synd da det var forespeilet at alt var ok , så det blir nok ingen test her nei :wallbash:

Lenke til kommentar
Vel, vel fikk mail fra Komplett i dag om at de IKKE kunne sende kortet alikevel :no: Dette var lagt ut på ordren på fredag,men ble trukket i dag :(

Ingenting å gjøre med det da , men uansett synd da det var forespeilet at alt var ok , så det blir nok ingen test her nei :wallbash:

Synd :mad:

Hadde sett fram til stortst mellom disse korta...

Noen som vet om tester?

Lenke til kommentar
"NEI"

Så hvordan i H****** fikk du låne kortet da ?

Fortell, ikke vær overlegen.

Om du leser posten så fikk jeg først låne kortet det var lagt ut og klart for sending , men så på mandag skar det seg,da kunne jeg ikke få låne det lengre .

Lenke til kommentar
"NEI"

Så hvordan i H****** fikk du låne kortet da ?

Fortell, ikke vær overlegen.

Vel slå meg hvis jeg tar feil... Fordi han er moderator her på hw? Fordi han er en av de som driver hw? legger ut tester for hele landet på et av Norges mest brukte hardware sider. Eller hva?

Beklager for dette, det er off topic men jeg kunne ikke dy meg. hehe :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...