Gå til innhold

GamPal har åpnet handel av items,penger og chars


Anbefalte innlegg

har hørt at dette har sjedd med adre online spill, men har blit forbudt å gjøre det. det er opp til Blizard å besteme om dette skal være lov eller ikke.

Blzzard har bestemt at det er ulovlig for lenge siden, og den banner ofte folk som driver med gold farming og lignende.

Hvordan kan de banne folk for goldfarming? jeg bare spør. Må jo være lov å farme så mye man vil for å få råd til epic mount osv.....correct me if Im wrong

joa, det blir vel noe annet.. farmer man for og tjene RL penger på det driver man gjerne på i noen uker på samme plass uten og kjøpe noe for det man tjener.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må være kjipt å bli satt i fengsel for å ha kjøpt/solgt WoW ting...

 

"Ey! Hvorfor sitter du inne a påsan?"

 

"Uh...jeg kjøpte 1000 gull fra GamePal til WoW og ble ferska"

 

"AAAAHAHAHAHHA! Øy, døh...jeg mista vist såpa mi...gidder du bøye deg ned og hente den for meg?"

Du kan da ikke komme i fengsel for å bryte game policiene til WoW, med mindre du gjør noe som er ulovlig i det virkelige liv også (som f.eks. drapstrusler o.l.).

 

Blizzard kan ikke straffe deg på noen annen måte enn å banne deg, enten for en liten stund eller for alltid. Men om du virkelig truer noen på livet så kan de vel sikkert ta kontakt med politiet vil jeg tro..

Lenke til kommentar

Ser ikke på dette som et stort problem.

Kjøper du en account kjøper du også rykter + at det å komme som en isntant lvl 60 uten peiling på klassen din vil medføre at du aldri får grupper.

 

Og siden meste parten av de bra end game tingene er bop får du jo ikke kjøpt noe alikevell.

Lenke til kommentar

"Du kan da ikke komme i fengsel for å bryte game policiene til WoW, med mindre du gjør noe som er ulovlig i det virkelige liv også (som f.eks. drapstrusler o.l.)."

 

LOL slutter aldri å forundre meg over folk som ikke skjønner ironi...

 

Synes bare det er ustyrtelig morsomt når folk nettopp hevder at salg av gull/items/kontoer er "ulovlig". Tror Blizzard vil få en jævlig hard jobb å overtale en norsk domstol om at dette skulle være straffbart. Bare se på den nye loven om kopiering. Når du har kjøpt en ting så har du også råderett over den.

Lenke til kommentar

til alle som vil kjøpe seg en snarvei til endgame... dere får store problemer...

grunnen til at det tar tid til lvl 60 er for at man skal bl erfaren og enda viktigere :

talentpoints kommer du sikkert til å slite grovt med.... mao... du ødelegger for alle som skal ha deg med i instancer.... og for deg selv., uten erfaring i spillet kan du gå å legge deg...

Lenke til kommentar
Synes bare det er ustyrtelig morsomt når folk nettopp hevder at salg av gull/items/kontoer er "ulovlig". Tror Blizzard vil få en jævlig hard jobb å overtale en norsk domstol om at dette skulle være straffbart. Bare se på den nye loven om kopiering. Når du har kjøpt en ting så har du også råderett over den.

Vel, hvis du selger in-game penger/items/characters/accounts i WoW så bryter du reglene (game policies/terms of use, whatever) i WoW, og dermed vil jeg nå si det er ulovlig.. du kan bli straffa, ved å bli fratatt retten til å spille.

Lenke til kommentar

til dere som synest det er OK å kjøpe allt char/item's/gold: Hvorfor kjøpe allt? det er jo aldeles ikke noen arti å stille på den beste lv'n uten å vite hvordan!(snakker seff om lv 60 nå) kunne ikke falle meg inn å bynne å kjøpe masse stash for ekte penger.. tror ikke det er lovelig heller! så hold dere unna slikt piss å spill til lv 60 så du kan kalle deg en ekte wow-gamer! :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg syntes det er trist at folk synker så lavt som og tjene penger på dette... og i det hele tatt kjøpe det

 

Jeg ville ikke giddi å engang tatt imot en gratis level 60 konto

Folk som driver med sånt noe forstjener og bli sperret ute av WoW for godt

 

Synn det ikke er murlig og holde folk som driver med kødde sitt unna WoW siden de bare kan skaffe ny IP men folka som driver med det håper jeg ender opp med en sykt stor bot

 

Hvorfår skal man kjøpe en level 60? For og komme instant i level 60? Hva er så morro med det?

 

Hva er det de tenker?

 

Om du har en level 60 så betyr det ikke at folk ser opp til deg, viss de finner ut av at du har kjøpt den vill til og med en level 1 see ned på deg... "Gratulerer du har nådd Rock Bottom"

 

Og kjøpe penger er joksing og hva er gøy med og jokse? Dette er ikke GTA vi spiller nå... ha morro med spillet og kos deg ikke kast bort penga dine og gjør spillet 5x kjedeligere...

 

 

Vell det er hva jeg syntes

Lenke til kommentar
Kjøper du en account kjøper du også rykter + at det å komme som en isntant lvl 60 uten peiling på klassen din vil medføre at du aldri får grupper.

Nå er ikke akkurat WoW rocket surgery, da. Da jeg spilte for første gang, tok det ikke mange timene før jeg skjønte hvordan det meste fungerte.

 

Uansett, det finnes lvl60-folk som har null peiling på klassen sin, selv om de har spilt fra lvl1 selv. "Oj, defensive stance.. hva er dette for noe artig?"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...