Gå til innhold

GamPal har åpnet handel av items,penger og chars


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
enhver salg av våpen og chars for IRL penger er forbudt, kan jeg huske å ha lest innpå blizzard sidene engang..

Joda, fordi Blizzard er rettslig eier av alle all virtuell verdi i World of Warcraft, måtte dette værre penger eller items e.l. Men det er der det er et definisjonsspørsmål. Tar disse sidene betalt for jobben med å finne items'ene, eller selve items'ene. Tror neppe det er ulovlig å betale noen for å farme et item for deg, så lenge de får betalt for jobben, og ikke item'et. Arrester meg hvis jeg tar feil nå, men...

 

Når det gjelder accounts kan vel ikke disse overdras, så her er det forbudt.

 

www.thotbot.com

Akkurat det samme. Det er strengt ulovlig men blizzard gidder ikke eller klarer ikke å få slutt på det...

 

Hva mener du? Påstår du at thottbot.com driver ulovlig virksomhet? Kan da umulig være ulovlig å tilrettelegge informasjon om innhold i spillet gratis?

Endret av AndyG
Lenke til kommentar
enhver salg av våpen og chars for IRL penger er forbudt, kan jeg huske å ha lest innpå blizzard sidene engang..

Joda, fordi Blizzard er rettslig eier av alle all virtuell verdi i World of Warcraft, måtte dette værre penger eller items e.l. Men det er der det er et definisjonsspørsmål. Tar disse sidene betalt for jobben med å finne items'ene, eller selve items'ene. Tror neppe det er ulovlig å betale noen for å farme et item for deg, så lenge de får betalt for jobben, og ikke item'et. Arrester meg hvis jeg tar feil nå, men...

 

Når det gjelder accounts kan vel ikke disse overdras, så her er det forbudt.

 

www.thotbot.com

Akkurat det samme. Det er strengt ulovlig men blizzard gidder ikke eller klarer ikke å få slutt på det...

 

Hva mener du? Påstår du at thottbot.com driver ulovlig virksomhet? Kan da umulig være ulovlig å tilrettelegge informasjon om innhold i spillet gratis?

det er for å lure folk. den riktige thoTTbot.com skrives med 2 "T"'er. den andre siden han linka til skrives med bare 1

 

edit: typo

Endret av h3nrik
Lenke til kommentar
har hørt at dette har sjedd med adre online spill, men har blit forbudt å gjøre det. det er opp til Blizard å besteme om dette skal være lov eller ikke.

Blzzard har bestemt at det er ulovlig for lenge siden, og den banner ofte folk som driver med gold farming og lignende.

Lenke til kommentar
har hørt at dette har sjedd med adre online spill, men har blit forbudt å gjøre det. det er opp til Blizard å besteme om dette skal være lov eller ikke.

Blzzard har bestemt at det er ulovlig for lenge siden, og den banner ofte folk som driver med gold farming og lignende.

Hvordan kan de banne folk for goldfarming? jeg bare spør. Må jo være lov å farme så mye man vil for å få råd til epic mount osv.....correct me if Im wrong

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...