Winters Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Hei! Jeg føler jeg er veldig stiv, suger til å hoppe over gjerder og og murer, jeg suger også til å klatre, finnes det noe trenings program så gjør en mer smidig? sånn ninja style Mvh, Eirik Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Tja... Tøy ut etter trening er vel 1. bud. Men dersom du hopper mye på trampoline kan dette hjelpe på. Jeg merker iallfall på snowboard og wakeboard om jeg ikke har hoppet på trampoline på lenge. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg trener med vekter 3 ganger i uka, og lurer på om dette kanskje ødelegger min smidighet,(i tillegg til at den er sugen fra før) Noen side over øvelser jeg burde bruke når jeg skal tøye ut etter slik trening? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Ikke tøy ut mellom sånn trening. Ta deg heller en løpetur 2-3 ganger i uka etterfulgt av noen push-ups etc. og tøy lett ut. Du vil fort merke stor fremgang. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Joda, jeg jogger 2 ganger i uka, og spiller litt fotball, men det er jo bare føttene jeg bruker da. Hvordan tøye bryst og rygg? Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Søk på DC og extreme stretching, du.. De greiene der er ganske heftige er jeg blitt fortalt. Lenke til kommentar
icer Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Søk på DC og extreme stretching, du.. De greiene der er ganske heftige er jeg blitt fortalt. Kanskje litt for heftige til en nybegynner kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå