Crazychip Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg kjører FreeBSD 5.4 på laptopen min. Har drevet en litt med pen testing av switcher, servere, ol. Så langt har jeg klart å finne BSD utgaver ol. til det jeg har trengt av sniffere, bruteforce. Nå vil jeg gjerne teste noen WLAN og trenger da litt verktøy for det. På Whoppix 2.7 finnes aireplay-v2.2 og aircrack-v2.1 disse funker desverre ikke helt 100% på *BSD. Jeg bruker kismet som sniffer og har klart å få aircrack til å gjøre sin jobb. Det jeg mangler er et alternativ til aireplay. Dersom noen vet om noe som er brukende her så hadde jeg vert takknemelig for en link. Jeg er også interesert i erfaringer med andre verktøy som kan brukes som alternativer til både kismet og aircrack. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 AirSnort i staden for aircrack, men aircrack klarar å cracke WEP mykje fortare enn AirSnort. Lenke til kommentar
Duronator Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 På bsd bruker du dstumbler fra bsd-airtools port'en. Her har du også sniffere. Fungerer kun på de interfacene som bruker 802_11 layeret til Sam Leffler. (Ath funker bra). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå