tacomodo Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Noen som vet hvor man får tak i svinbillig gamecube? Tenker da helst uten spill og dilldall Lenke til kommentar
TST Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Lefdal i Sandvika i Bærum solgte GameCuber m/kontroller u/spill til 595 når jeg var innom på onsdag. De hadde en del sa dem. Lenke til kommentar
vizit Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Lefdal i Lillestrøm på strømmen stor senter, der selger de Gamecube med Zelda spill til 595,- selvsagt så får du også med en kontroll. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 noen som vet om noe sted man får sviiinbillig gamecube nå da? Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Hva med en brukt en? Lenke til kommentar
wolf89 Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) var på Elkjøp i Lørenskog (tror jeg) for noen uker siden, så gamecube (uten spill) for 600 kr.. Endret 20. august 2005 av wolf89 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 I fædrlandvennen står det i dag på "barne torget" (eller noe sånt) en anonnse om en som selger game cuben sin for 400kr. Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 På Finn.no finner du sikkert mye brukt og billig Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 På Finn.no finner du sikkert mye brukt og billig Ja og mye dritt òg... Lenke til kommentar
purity89 Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 QXL SE HER. GAMECUBE UTEN MINSTE PRIS (500,- kr) Nintendo Gamecube m/ kontroll & 2spill + freeloader (700,- kr) Nintendo Game Cube med memoricard og 1 spill (800,- kr) NINTENDO GAMECUBE (500,- kr) Sjelden sjanse Resident Evil 4 Gamecube med spillet RE4 ++ (655,- kr) Vil så absolutt anbefale den nederste der, Resident Evil er det beste spillet noen sinne laget, og i tillegg er det Limited Ed. Platinum Resident Evil 4 Konsoll, sinnssykt tøff :D Hadde kjøpt den selv om jeg hadde penger til det, og om eg ikke hadde en GC fra før Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Lefdal i Lillestrøm på strømmen stor senter, der selger de Gamecube med Zelda spill til 595,- selvsagt så får du også med en kontroll. Øhm. Strømmen storsenter er på Strømmen. Ikke Lillestrøm. Men det stemmer det, jeg så det tilbudet. Endret 28. august 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
royale Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Lefdal i Sandvika i Bærum solgte GameCuber m/kontroller u/spill til 595 når jeg var innom på onsdag. De hadde en del sa dem. Dæven! det var billigt! off-topic: kommer det nye zelda spillet til Gamecube? Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Lefdal i Sandvika i Bærum solgte GameCuber m/kontroller u/spill til 595 når jeg var innom på onsdag. De hadde en del sa dem. Dæven! det var billigt! off-topic: kommer det nye zelda spillet til Gamecube? Eh...Det er Nintendo som eier Zelda... Lenke til kommentar
royale Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Lefdal i Sandvika i Bærum solgte GameCuber m/kontroller u/spill til 595 når jeg var innom på onsdag. De hadde en del sa dem. Dæven! det var billigt! off-topic: kommer det nye zelda spillet til Gamecube? Eh...Det er Nintendo som eier Zelda... ja? er ikke gamecube et nintendo produkt? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Lefdal i Sandvika i Bærum solgte GameCuber m/kontroller u/spill til 595 når jeg var innom på onsdag. De hadde en del sa dem. Dæven! det var billigt! off-topic: kommer det nye zelda spillet til Gamecube? Eh...Det er Nintendo som eier Zelda... ja? er ikke gamecube et nintendo produkt? Helt riktig, og det var nok det morningstar665 påpekte. Lenke til kommentar
royale Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Lefdal i Sandvika i Bærum solgte GameCuber m/kontroller u/spill til 595 når jeg var innom på onsdag. De hadde en del sa dem. Dæven! det var billigt! off-topic: kommer det nye zelda spillet til Gamecube? Eh...Det er Nintendo som eier Zelda... ja? er ikke gamecube et nintendo produkt? Helt riktig, og det var nok det morningstar665 påpekte. jeg tenkte kanskje om det kom en ny gamecube eller no sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå