schtan Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Hei... Jeg skal lage nytt design, lurer på om noen har noen tips og farger som passer? Skal kanskje kjøpe meg bok om typografi.. noen tips takk? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Her er det farger som matcher: http://www.colorschemer.com/online.html Står også mye her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=176376 Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Finn egne fargekombinasjoner som du selv liker. Colormixers ol. kan være nyttig. Ellers litt inspirasjon: - Stylegala - css Zen Garden - CSS Vault - unmatched <style> Lenke til kommentar
schtan Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Tusen takk! Noen andre tips? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 schtan: Mitt tips er at du lærer deg én ting om gangen. Først HTML og CSS, så PHP. Også er det kanskje kjekt å se ordentlig gjennom det du får uten alltid å spørre etter flere tips Lenke til kommentar
schtan Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Hehe, okok, skal gjøre det, jeg kan html og css da... Mr.berg sa: schtan: Mitt tips er at du lærer deg én ting om gangen. Først HTML og CSS, så PHP. Jeg spør etter tips innen designing, ikke koding foresten, jeg designer i Photoshop! Endret 24. juni 2005 av schtan Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Men om du ikke har en side å vise oss, vet vi ikke hvor god du er til denne "kodingen" det kan jo hende du koder via tables for alt vi vet. Har du en side som du har laget, så vi kan se hvordan du ligger ann? Lenke til kommentar
schtan Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg har laget mange, www.clanav.frac.dk , www.home.no/schtian (er fucka i alle nettleserne UTENOM Opera) www.home.no/schtian/barney www.home.no/schtian/kjeIICorp begge de er stygge design, men de ville ha de slik! Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Du kan jo begynne å lese litt semantikk og html Link Endret 24. juni 2005 av Domodyret Lenke til kommentar
schtan Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Hva er semantikk? og hvorfor trenger jeg og lese mer html? jeg kan basicen, men back to topic noen tips innen design (Tegningene ) Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Hva med å se på de fire sidene <ingve> linka til? Lenke til kommentar
schtan Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 jeg har gjort det, nyttige! Takk foresten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå