schtan Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Hei! jeg har planer om og lære meg litt php, jeg kan litt html og litt css fra før, så noen som vet om noen sider jeg kan lære meg det på? NB! MÅ være norsk side Lenke til kommentar
schtan Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Tusen takk! så ut som en bra side! Noen andre forslag? Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Tusen takk! så ut som en bra side! Noen andre forslag? En til: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=129638. Lenke til kommentar
schtan Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Tusen takk Noen andre tips? hehe Lenke til kommentar
power Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 www.php.net Bruk søkfunksjonen der.. Der finner du mange bra eksempler.. Selvom de ikke er på norsk, er fortsatt php-koden den samme Lenke til kommentar
schtan Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Jepp, men det er lettere og lese norsk hehe, det er mye bedre og lese norsk synnes jeg, jeg bruker Sindrem.com, synnes det var en veldig bra side! Lenke til kommentar
zokra Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Anbefaler Webprogrammering i PHP, har man noen hundrelapper til overs, er dette en god invistering Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Anbefaler Webprogrammering i PHP, har man noen hundrelapper til overs, er dette en god invistering Har den jeg også, glimrende bok Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Har boka Webprogrammering i PHP jeg også, anbefales. Men hvis du skal kjøpe den, så pass på at du kjøper 2. utgave. Lenke til kommentar
schtan Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 jepp jepp, tror ikke jeg gidder og kjøpe noen bøker nei, holder meg til sindrem.com Hehe, bra side Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå