adsfiklam Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Har laget en film og vil brenne den på DVD. Hvilken program er bra til å lage DVD menyer? Bør være litt profft. Skal også ha sånn bildegalleri som det pleier å være på noen filmer. Takk Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 http://www.mediachance.com/dvdmenu/ Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) http://www.mediachance.com/dvdmenu/ Takker, skal ta en titt på det. Noen som har noen flere tips med det samme vi er i gang? Endret 24. juni 2005 av yrjan Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Du kan jo bruke NeroVision Express. Da kan du jo både lage menyer og brenne filmen som dvd i et og samme program. Man kan lage ganske fine menyer der, men om det er profesjonellt nok for deg vet jeg ikke. Du kan jo prøve det. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Vel, tør jeg anbefale Pinnacle Studio 9 Plus! Det er kanskje ikkje überprofft, men du kan få til det utroligste. Veldig enkelt og greit! Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 En annen ting jeg vil påpeke er at denne posten er feilpostet. Moderator kontaktet. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Goscinny: Hvor syns du den hører hjemme da? Denne tråden virker ikke feilpostet. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Hmm.. Jeg er enig med Goscinny i at den kan passe bedre i kateogorien "videoredigering og video" enn i "programvare". Jeg tror også trådstarter vil få bedre respons av de faste leserene i den kateogorien. Bare rapporter om responsen mot formodning skulle bli dårligere så kan vi se hva vi kan gjøre med det (f.eks flytting igjen). Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Hmm.. Jeg er enig med Goscinny i at den kan passe bedre i kateogorien "videoredigering og video" enn i "programvare". Jeg tror også trådstarter vil få bedre respons av de faste leserene i den kateogorien. Bare rapporter om responsen mot formodning skulle bli dårligere så kan vi se hva vi kan gjøre med det (f.eks flytting igjen). Flotte greier! Jeg skal prøve: DVD MS NeroVision Express Pinnacle Studio 9 Plus! Bare å fortsette å komme med forslag Btw, er Adobe Encore bra? Og hvor vanskelig er det egentlig å bruke? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Jeg skal prøve: DVD MS NeroVision Express Pinnacle Studio 9 Plus! De fleste du har nevnt er ikke gratis, ivertfall ikke Pinnacle Studio Plus! Har tenkt på det selv, har versjon 9 nå... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Btw, er Adobe Encore bra? Og hvor vanskelig er det egentlig å bruke? Encore er bra. Ein stor fordel om ein har Photoshop og, då ein kan redigere menyar i Photoshop utan problem. (Berre velg Menu--> Edit in Photoshop.) Utan at eg har mange erfaringar med andre program, so synes eg det er relativt enkelt å bruka, samtidig som ein kan gjere det ein ynskjer. Følg denne tutorialen: http://www.wrigleyvideo.com/videotutorial/...arttofinish.htm, og du vil ikkje ha nokon vanskar. Lenke til kommentar
Becks69 Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Hm , fant dere fram til et gratis program her eller? Jeg har et litt annet ønske, men kan sikkert bruke samme programmene. Jeg har lyst å lage meg en vorspiel dvd, med litt videoer som jeg har filmet selv (fotball kamper, fester, turer osv) noen funny movies, musikk videoer og noen bilder. hva anbefaler dere, gidder ikke kjøpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå