Gå til innhold

Program til å lage DVD menyer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm.. Jeg er enig med Goscinny i at den kan passe bedre i kateogorien "videoredigering og video" enn i "programvare".

Jeg tror også trådstarter vil få bedre respons av de faste leserene i den kateogorien.

Bare rapporter om responsen mot formodning skulle bli dårligere så kan vi se hva vi kan gjøre med det (f.eks flytting igjen).

Lenke til kommentar
Hmm.. Jeg er enig med Goscinny i at den kan passe bedre i kateogorien "videoredigering og video" enn i "programvare".

Jeg tror også trådstarter vil få bedre respons av de faste leserene i den kateogorien.

Bare rapporter om responsen mot formodning skulle bli dårligere så kan vi se hva vi kan gjøre med det (f.eks flytting igjen).

Flotte greier! :)

Jeg skal prøve:

DVD MS

NeroVision Express

Pinnacle Studio 9 Plus!

Bare å fortsette å komme med forslag :thumbup:

Btw, er Adobe Encore bra? Og hvor vanskelig er det egentlig å bruke?

Lenke til kommentar
Btw, er Adobe Encore bra? Og hvor vanskelig er det egentlig å bruke?

Encore er bra. Ein stor fordel om ein har Photoshop og, då ein kan redigere menyar i Photoshop utan problem. (Berre velg Menu--> Edit in Photoshop.) Utan at eg har mange erfaringar med andre program, so synes eg det er relativt enkelt å bruka, samtidig som ein kan gjere det ein ynskjer.

Følg denne tutorialen: http://www.wrigleyvideo.com/videotutorial/...arttofinish.htm, og du vil ikkje ha nokon vanskar.

Lenke til kommentar

Hm , fant dere fram til et gratis program her eller?

Jeg har et litt annet ønske, men kan sikkert bruke samme programmene.

Jeg har lyst å lage meg en vorspiel dvd, med litt videoer som jeg har filmet selv (fotball kamper, fester, turer osv) noen funny movies, musikk videoer og noen bilder.

hva anbefaler dere, gidder ikke kjøpe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...