ZyberZone Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Eneste som var spennende var jo den her http://home.no.net/zzone/xbox360/1.jpg Hørte rykter om at xbox 360 var bare Harrdisk( Bare plast utvendig og tom innvendig) noen som kan bekrefte eller avkrefte det. Det ville jeg tro ja. Noe annet ville vel nesten vært litt merkelig? Hadde den fungert, så ville de nok gjort litt andre ting med den Er vel bare designet de prøver å vise tenker jeg. Lenke til kommentar
bjorn432 Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 noen boot babes der? PSP damene var jo fine de. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Messen er i hovedsak en mulighet for Experts leverandører å vise seg frem og sine produkter. De kan komme med tilbud (vi har nesten halv pris på minnekort) og svare detaljert på spørsmål om produktene, ettersom de fleste selgerne vet det meste om produktene de viser frem på messen. Ja, er vel ganske naturlig da det er åpent for forhandlere tirsdag - fredag... Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 noen boot babes der? PSP damene var jo fine de. Det er det nærmeste man kommer Barbie-dukker irl. Helt perfekte. Xbox 360 var nok bare dekselet ja. Har lyst på den 80'' tv'en til 1 mill Lenke til kommentar
PeGG.oslo Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 psp damene var skikkelig fine ja, samme var de djuice damene i det glassrommet. synd jeg var for feig til å ta bilder. Lenke til kommentar
stutbokk Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 jeg testa PSP jagggu bra grafikk på ridge racer !!! ble meget imponert,, og jaggu var dem fine dem som gikk rundt med dem Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Jeg ekspederte 2 av dem. Stokk dumme though.. Skulle ha "et sånn kort man lagra numre og sms på og sånn på mobilen"... SIM-kort? En av de andre i standen sa at jeg kunne selge henne en kulepenn og hun hadde falt for det... Ble alikevel så satt ut at jeg bare klarte å presse frem et par ord som ikke ga noe mening. Lenke til kommentar
PeGG.oslo Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 hehe, kjenner den ja. skulle vært mer som i usa, der damene på expos poserer mer enn villig, smiler og står i hvis du kommer med kamera. Lenke til kommentar
PeGG.oslo Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) dobbelpost, sto bare completing request... i 15 mins eller noe Endret 26. juni 2005 av PeGG.oslo Lenke til kommentar
spn2000 Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 er det noen som har testa det derre "nettverk-gjennom-strømnettet-inne-i-huset" greiene? hastigheter? stabilitet? høres jo ut som en superfrekk måte å total-kortslutte pc'n... hmmm 220 rett inn i nettverkskortet.... bare en liten trafo bygd av en kar i kina..... hmmmm...... Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 er det noen som har testa det derre "nettverk-gjennom-strømnettet-inne-i-huset" greiene? hastigheter? stabilitet? høres jo ut som en superfrekk måte å total-kortslutte pc'n... hmmm 220 rett inn i nettverkskortet.... bare en liten trafo bygd av en kar i kina..... hmmmm...... Lag en tråd om det i Nettverk-kategorien. Da får du nok bedre svar. Lenke til kommentar
clario Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 noen boot babes der? Traff på Aylar, hun hadde ingen ting med selve messen å gjøre, men likevell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå