iCar Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Noen som kan bekrefet om at den gratis biletten faktisk virker somm inngang om jeg printer den ut?? Står jo på siden der print og bruk som inngangsbilett? Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Noen som kan bekrefet om at den gratis biletten faktisk virker somm inngang om jeg printer den ut?? Står jo på siden der print og bruk som inngangsbilett? Jeg vet ikke. Jeg skal ihvertfall prøve Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Ok,nei, det var expert som hadde det bilaget. Ok, da er jeg avslørt. Jeg leser ikke slikt så _veldig_ grundig før det fyker i sylinderarkivet... Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Jeg skal stå å selge varer for tCom i år. Snakkes Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 noen som vet om det er noen tilbud på SE k750i UTEN abb på messen? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Hvor mye koster billetten? Gratis? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Hvor mye koster billetten? Gratis? Fortsatt 50kr... noe du ville visst om du leste HELE tråden før du posta Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Det gidder jeg ikke. Men fant ut nå at man kan få gratis inngang, se nederst på www.elektrofil.no Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Det gidder jeg ikke. Men fant ut nå at man kan få gratis inngang, se nederst på www.elektrofil.no Noe som har stått i postsen 2 ganger allerede Forøvrig var det elendig. SKIKELIG dårlig. Bra det bare var 200 meter å gå, å gratis inngang. Ellers ville jeg følt meg snytt. Lenke til kommentar
deo123 Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Ikke noe særlig spennende her. Asono hadde ikke med seg noen HD-baserte MP3 spillere såvidt jeg kunne se. Samsung hatt etpar nye, men ingen info om dem stod posted på standen. Ellers var det mye bærbare CD-spillere som ble pushet der - noe som er temmelig gammeldags. Vi var der en time, og skippet glatt over kjedelige ting som innebyggings hvitevarer og side-by-side kjøleskap. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Fikk iallefall fikle litt med Samsung Z500,Z300 Nokia N91 og N90, N90 var HEFTIG:P Sony Ericsson W800 osv... Var greit nok for meg, tror jeg drar ditt igjen, har jo sånn gratis billett. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Har aldri smilt så falsk så lenge i hele mitt liv. Gleder meg til jentetimen i morgen Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Eneste som var spennende var jo den her Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Den var ikke dum, nei... Nå bøgger forumet fælt igjen her. Alt vises jo hulter til bulter på denne siden hos meg jo... Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 yapp jeg skal dit i morgen Lenke til kommentar
iCar Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 yapp jeg skal dit i morgen For alle som skal dit imorra Print ut den fra sida så kommer du inn gratis:P http://www.elektrofil.com/ Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Har du Arrangør-kort kommer du også inn gratis I morgen mellom 11:00 og 12:00 er det jente-time. Da er messen bare åpen for jenter.. og vi selgere... Skal egentlig ikke jobbe da fordi vi ikke trenger så mange den timen, men jeg tar meg en tur alikevel jeg Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 jeg var på den messen, den sugde ganske. + Gaming rom, jeg fikk faktisk spille det jeg ville noen fine jenter - Bare masse flatsjermer Masse å kjøpe, lite å se 50 kr Mye av det samme gikk igen det var ikke gøy Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Messen er i hovedsak en mulighet for Experts leverandører å vise seg frem og sine produkter. De kan komme med tilbud (vi har nesten halv pris på minnekort) og svare detaljert på spørsmål om produktene, ettersom de fleste selgerne vet det meste om produktene de viser frem på messen. Dette skal nok ikke være noen Cebit eller E3-kopi, selv om nyheter som PSP og XBOX 360 blir vist frem. Om du titter nøye etter er det en del gode tilbud der. Og så er det jo godteri til 2,60 pr hg ca der Lenke til kommentar
jic Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Eneste som var spennende var jo den her http://home.no.net/zzone/xbox360/1.jpg Hørte rykter om at xbox 360 var bare Harrdisk( Bare plast utvendig og tom innvendig) noen som kan bekrefte eller avkrefte det. Endret 26. juni 2005 av jic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå