IceCone Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Heisann! Er det noen her som har tilgang til en gammeldags 5.25 tommer diskettstasjon? (De vi brukte på 80-tallet) Jeg har nemlig noen disketter som jeg trenger å ta ut data fra... Noen som har en ide om hvor jeg eventuelt kan få gjort dette? Det er noe jeg gledelig betaler for:) Lenke til kommentar
hainz Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Spørs om de funker fortsatt ja... Lekte meg med den gamle 286'en får et par år siden. Mye corrupt data på floppys. Lenke til kommentar
Gadgetman Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Eg har en 5.25" som fortsatt fungerer... (Brukte den til akkurat en sånn jobb for noen uker siden) Står tilogmed i en PC eg har oppkobla akkurat nå... PS: Er i Molde, men posten finner frem.... Endret 24. juni 2005 av Gadgetman Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg har en liggende i en eske her. Hvis du bor i Trondheim så kan du sikkert komme innom en tur og få den, eller låne den (send PM). Lenke til kommentar
Drinken Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Hadde vært enklere om trådstarter hadde sagt hvilket område han bor i ikke sant? Hvis du bor i Lillestrømområdet så har jeg en liggende. Dr. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Skolen skulle kaste masse rart som gamle 5,25" disketter så fikk jeg Windows 3.11 komplett i uåpnet pakke. Lenke til kommentar
IceCone Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Takk for mange svar! Jeg bor i Oslo. Det hadde vært flott om noen i området hadde en liggende så kunne jeg tatt en tur innom. PS. Jeg har bil og Lillestrøm er jo ikke langt unna... Endret 27. juni 2005 av IceCone Lenke til kommentar
Gadgetman Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Vel.... Eg skal til Oslo området en gang når ferien min starter... (Er der trolig om to uker, men tar ikkje med meg PC'en med 5.25" stasjon, kun laptopen) Men som sagt litt tidligere, posten finner frem. Du har ikkje forsøkt loppemarkeder og bruktbutikker da? Det er utrolig kva man kan finne på sånne steder... Lenke til kommentar
IceCone Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Nå ser det kanskje ut til at det løser seg Får den kanskje i morgen (fra Trondheim). Krysserfingre og håper det går... Lenke til kommentar
Saint123 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Har også en 5.25" HD/DS. Kan ta ut til ZIP, USB, CD og DVD. Bor like ved OSL. Hvis ditt andre alternativ skjærer seg altså Lenke til kommentar
IceCone Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Har også en 5.25" HD/DS. Kan ta ut til ZIP, USB, CD og DVD. Bor like ved OSL. Hvis ditt andre alternativ skjærer seg altså Flott!! Jeg skal fortelle hvordan det går:) Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Ikke at jeg trenger det, men det å ha en 5,25" floppydrive i pcen idag ville gitt et svært "retro" preg over den Og det sammen med en en hardcore casemod, hadde det vært til en større kontrast.. Lenke til kommentar
IceCone Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) Endelig klarte jeg å få tak i en diskettstasjon. Desverre må jeg etter utallelige forsøk konstatere at den er død Men hvis Saint123 eller andre i Oslo-området kunne hjelpe meg hadde det vært knall. Diskettene er originale, og jeg vil ikke risikere å sende de i posten. Håper på at noen har mulighet til å hjelpe meg Edit: typo Endret 11. juli 2005 av IceCone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå