RegRot Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Har nå kjøpt meg en Jensen broadband router II etter mye kvining om at jeg ikke ikke fikk delt internetten med en swich... Det er 2 pc`er i nettverket og begge 2 finner routeren, og har fulgt guiden som fulgte med, men det fungerer fortsatt ikke... noen forslag? Men når jeg så på statusen til routeren i sted så hadde den ikke recieva noen ting, regner med at den skulle ha gjort det... hadde vel 52 under sent... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Har nå kjøpt meg en Jensen broadband router II etter mye kvining om at jeg ikke ikke fikk delt internetten med en swich... Det er 2 pc`er i nettverket og begge 2 finner routeren, og har fulgt guiden som fulgte med, men det fungerer fortsatt ikke... noen forslag? Men når jeg så på statusen til routeren i sted så hadde den ikke recieva noen ting, regner med at den skulle ha gjort det... hadde vel 52 under sent... Du må nok gi mer info, hva er den tilkoblet mot internett? Hvis det er ADSL, hvilket modem og hvilken leverandør. Lenke til kommentar
Pondi Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 hvis du har telenor må du koble den opp med PPPoE støtten... Sjekk om du i statusen har fått ip fra ISP. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Anbefaler deg å ringe support. Da jeg hadde problemer med mitt jensen modem fikk jeg veldig bra hjelp der. Tlf: 23 16 29 41 Man - Fre 08.00 - 20.00 Lørdag 14.00 - 18.00 [email protected] Lenke til kommentar
RegRot Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Det fikset seg faktisk nå! Aner ikke hva feilen var, men tror kanskje det var hos leverandøren også, for nette var borte i går, og hakke skjekket før jeg satte opp routeren i dag... Men tusen takk for hjelpen hvertfall Edit: Innlegg nr 100 Endret 24. juni 2005 av RegRot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå