Razul Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Hei! Noen som veit om en bra og ikke altfor dyr MP3-spiller som har støtte for playlists. Ser helst for meg en flash-basert, men kan også være harddisk. Bør være 1 GB eller mer, og greit om prisen ligger et stykke under 2000 kr. Vil så gjerne ha en spiller der jeg kan hive innpå litt av hvert av musikk og så bruke M3U-filer eller lignende til å bestemme rekkefølge og utvalg. Er jo ikke så kult hvis du har flere hundre sanger, at alle kommer enten alfabetisk eller hva det nå er. Vil helst ha muligheten til å kunne variere utvalget litt etter humør og slikt. Funker forsåvidt også med en spiller der man kan ha undermapper, men spillelister hadde vært det aller beste, så kan jeg ha med samme sangen i flere forskjellige lister. Hvorfor står dette aldri oppgitt på vanlig informasjon om spilleren forresten? Er det rett og slett ingen som har slik støtte? Er jo utrolig teit i tilfelle. Nå som minnet blir så stort at du kan ha hundrevis av sanger, må man jo ha måter å ordne sangene på. Lenke til kommentar
simerix Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 iPod mini og creative Zen touch er noen gode kandidater. Begge kan kjøpes for rundt 1800 kr. Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Ipod Photo, det har min ivertfall! Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Ipod Photo, det har min ivertfall! Link? Ipod photo til under 2000,-.... Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Ipod Photo, det har min ivertfall! Link? Ipod photo til under 2000,-.... glemte prisen.. Lenke til kommentar
andm Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Ta gjerne en titt på Creative Zen Micro. Det ligger mengder av informasjon og brukererfaringer på forumet og andre steder du kan bli klok på ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå