Håk0n Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Hei, har bestilt pc, venter å ankomst... men følger det med interne ledninger, flatkabler o.l ??? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Det kommer an på hva du har bestilt. Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Følger somregel med hovedkort flatkabler og sånn.. Lenke til kommentar
DarkKing888 Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 da jeg vuderte å kjøpe meg en PC¨så jeg på bygge PCene til komplett.no jeg var ikke sikker på om d følgte med kabler så jeg sendte en mail og. etter en time kom d mail tilbake å sa at alt følgte med..... ---------------------------------------------------- dette hjelper vel bare vis du kjøpte fra komplett. men et tips: send en mail til dem du kjøpte PCen av.... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Kjøper man en ferdigbygget pc, skulle det bare mangle at kabler følger med. Det sier jo seg selv. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Flat kabler kommer vel med hovedkortet? (-: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå