oeht Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Hei Har akkurat fått meg et nytt JVC DV-kamera. Selgeren på Elkjøp sa at alt man trengte for å legge over til PC fulgte med, men den eneste kabelen jeg ser en kabel som man bruker for å vise tapen på tv(sånn tre-hodet, med gul, rød og hvit utgang) Har altså på følelsen av at selgeren på elkjøp ikke kunne sine saker helt og at jeg må gå til innkjøpelse av en Firewire kabel. Dermed har jeg noen spørsmål: 1. Må jeg bruke en spesiell type firewire-kabel eller kan jeg bare kjøpe hvilken som helst? 2. Hvordan sjekker man om dataen har et firewire kort? Ringte Elkjøp for å klage litt og fikk beskjed om at jeg måtte kjøpe en USB-kabel for overføring til 600 kr... Er dette å anbefale istedenfor firewire?? mvh Theo PS: Hvis jeg vil brenne film fra data til dvd, finnes det noen gratisprogrammer?? Lenke til kommentar
lommerusk Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Du skal ha en sånn: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=104097&cks=PRL Og hvis du ikke har firewire på pc`n må du ha en sånn: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=110513&cks=SER Her er et bilde av firewire: (den fremste) Endret 24. juni 2005 av lommerusk Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 PS: Hvis jeg vil brenne film fra data til dvd, finnes det noen gratisprogrammer?? Du kan alltids laste ned noe, men gratis er det ikke. Skal du har gratis, må du bruke torrent eller noe, og som vi vet er ikke det lov! Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Hvis jeg vil brenne film fra data til dvd, finnes det noen gratisprogrammer?? Du kan jo bruke nero smart start. det er gratis og kan brenne filmer til dvd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå