Gjest Slettet+9817238947 Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Hei! Jeg har en Compaq EVO N1000V som blir alltid så varm når jeg spiller spill, ser tv på pc'en o.l. Den blir så varm at den slår seg av veldig ofte, det er et veldig irriterende problem... Ellers fungererer den bra, viftene fungerer, men veldig støyete... Hva kan jeg gjøre med varmen og vifte-støyen ??? Spesifikasjoner på pc'en: P4 2,2 ghz 768 mb ram XP Pro SP2 Takk for all tilbakemeldinger ! mvh Yamen Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Du kan la vær å spille spill over lengre tid og se på tv, så løser nok mye av problemet seg Lenke til kommentar
LaptopMessias Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Kjør en boks med trykkluft på Clas Ohlson, Biltema etc. Bruk den til å blåse viften(e) rene for støv/skitt, eventuelt demonter og rens den. Utrolig hvor mye skitt som havner i en PC som suger inn kald luft. Skitten blokkerer viftene/kjøleribbene og gjør at maskinen overopphetes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå