mirene Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Jeg lurer på dette med oppfriskningsfrekvens på skjermer. Jeg har en 24" CRT skjerm og lurer på vilken frekvens jeg børr velge...og hvor jeg stiller inn dette. I Windows XP eller under instillinger på selve skjermen (knappene). Er litt grønn på dette området. Jeg har et Radeon X800XT PE skjermkort Endret 24. juni 2005 av mirene Lenke til kommentar
Olaaaaa Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Høyest = best. På crt synes jeg alt under 75 blir for lavt, velg det i windows. skjermen burde justere seg automatisk etter dette. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Du bør undersøke hvilke oppdateringsfrekvenser for ulike oppløsninger skjermen din klarer, det bør stå en oversikt i det i manualen til skjermen. Lenke til kommentar
mirene Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 ok..fant ut at 85 hertz er høyeste som vises når jeg krysser av "Skjul modi som denne skjermen ikke kan vise". Men hvordan merker jeg forskjellen på 75 og 85 hertz ?? Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Sett skjermen til den høyeste frekvensen den kan vise. Øynene vil føles mindre trøtte ved høyere frekvens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå