Gunfreak Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 hver gang jeg prøver å joine en server blir jeg kicka og får denne medligen: you have been kicked via punkbuster (for 0 minutes) Restriction Inadequate O/S Privileges hvorfor får jeg det? Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Du må være logget inn som administrator på windows. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 jeg tror da jeg er det, hvor i såfall skal man gjøre det? Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Start>Kontrollpanel>Brukerkontoer>Endre konto Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 som jeg tenkte, er admin på pc'n Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 prøv å laste ned pbweb.exe fila fra punkbuster websiten og oppdatere selv... opplevde noe lignende, da jeg kjørte PBweb fila som foreskrevet på siden gikk det fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå