Luchy Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 som dere ser har jeg forandret temaet. det forje ble det bare rot med så håper dere finner dette bedre Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Monty Python - Penis song er jo en fornøyelig liten sak. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Hør Excremetory Grindfuckers!!! *Nynne: Komm puppe komm puupe komm komm puppe* Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Pimp Smedstad - Musevisa Trond Viggo Torgersen & Trond Kirkvaag - Pølse Ute til Lunch - Ute til lunch Luxus Leverpostei - Skyter Meg På Julaften Ute til Lunch feat. Carl I. Hagen - Hagen-ræpp Farsken, jeg må få tak i den siste der igjen. Er en stund siden jeg hadde den nå. Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 oi oi , lista blir lang s putnik har jo en rekke slagere , nevner : Det er vansklig å være beskjeden , Kua mi og Alle kan gjøre feil. Bjøro håland - Oksedragarsongen ett av de absolutt beste vil eg påstå. (anbefaler alle og skaffe seg denne) "klassikerene" Randi Hansen - Vist æ fikk værra sola di, og Lynni trekreem - Færra til mexico må ikkje glemmes. Finn kalvik - Aldrig i livet Lasse stefanz - cheerio Rune Rudberg - Ut mot havet (nr1) Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Det er denne som er fet: Dozerbabar - Drekka mer Lenke til kommentar
PØM Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Otto Jepersen - Sjekke sangen. Postgirobygget med mye rart. Bare egil band med mye rart. Ole paus ... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Alt fra Monty Python, Idiot Song er en favoritt for tiden. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Ølguttene: Voldtatt i skauen... Endret 27. juni 2005 av AcolyteGutripper Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Like A Rat Does Cheese google it Lenke til kommentar
embark Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 50 Pence er genial. Britisk parodi på "Fiddy" (50 Cent). Sjekk ut "P.I.N.T." og "In Da Pub". :!: Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Luxus Leverpostei har en del grusomt dårlige, men morsomme sanger. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Mye artig fra Bare Egil Band, Falsk Mathisen, Ølguttene. Tazte Priv med Bård T Johansen og Harald Eia er utrolig mors.mt radioprogram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå