Gå til innhold

Dine favoritt humor/kødde sanger osv

Luchy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare Egil band er jo ganske artig...Sko, Arne og Asfalt er personlige farvoritter :p

Hadde også en bitteliten samtale med Egil på en av gamlekonsertene våre(gamlebandet mitt) hvor vi varmet opp for black debbath, der Egil er bassist.

Artig fyr ihvertfall.

Lenke til kommentar

Jeg synes Arne er den artigste, resten er ganske artig, men kommer ikke på noen spesielle..

her er min:

1. Satanist

2. skyter meg på julaften

3. vestkantrap

Altså, Satanist er laget av Ølguttene eller noe slikt, tror ingen av de der er av Bare Egil..
Lenke til kommentar
Nummer 2 er en Per Bergersen-låt, vel?

On topic: Er ikke fan av Bare Egil Band, så jeg vet ingenting om andre låter etc.

T'Weed

ja. søkte no bare på bare egil band å fikk opp disse sangene. skal ta å rette opp i listen min

Endret av K9
Lenke til kommentar

Er forsåvidt fan av Egil, men bare som tulleartist. Mannen er jo genial, på sin måte.

Kom over en sang av ham, kalt Reklamesang, som egentlig bare er laget for å promotere Absolutt Ikke. Den troner likevel øverst på lista mi.

Og nå har jeg kommet ut med en plate, den har vært i butikkene i en tid. Og når jeg vil at akkurat du skal kjøpe den, så er det simpelthen fordi:

At den er morsommere enn å vaske trappa, og den låter mye bedre enn et fly, går fortere rundt enn en sånn gammaldags LP og tar mindre plass i hylla enn en paraply

Lista mi blir:

1. Reklamesang

2. Selvportrett etter eliminasjonsmetoden (Kan det være at det er en Black Debbath-låt? Det er Egil som synger, men det er et helt band med)

3. Tagging

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...