Luchy Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) her er mine topp 3 kødde sanger. hav er dine? 1. Satanist 2. skyter meg på julaften 3. mellom bakkar og berg Endret 25. juni 2005 av K9 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Tror nesten ingen av de sangene der faktisk er originale Bare Egil-Bandlåter. Jeg har iallefall aldri hørt de. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Nummer 2 er en Per Bergersen-låt, vel? On topic: Er ikke fan av Bare Egil Band, så jeg vet ingenting om andre låter etc. T'Weed Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Bare Egil band er jo ganske artig...Sko, Arne og Asfalt er personlige farvoritter Hadde også en bitteliten samtale med Egil på en av gamlekonsertene våre(gamlebandet mitt) hvor vi varmet opp for black debbath, der Egil er bassist. Artig fyr ihvertfall. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg synes Arne er den artigste, resten er ganske artig, men kommer ikke på noen spesielle.. her er min: 1. Satanist 2. skyter meg på julaften 3. vestkantrap Altså, Satanist er laget av Ølguttene eller noe slikt, tror ingen av de der er av Bare Egil.. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Arne, Tagging og Asfalt er jo morsomme! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Da vi har fått på det rene at trådstarter har likt feil artist i et par år. Mine Bare Egil Band-favoritter: - ASFALT (ingen over, ingen ved siden) - Brigg - Kjærlighet mellom muslinger Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Nummer 2 er en Per Bergersen-låt, vel? On topic: Er ikke fan av Bare Egil Band, så jeg vet ingenting om andre låter etc. T'Weed ja. søkte no bare på bare egil band å fikk opp disse sangene. skal ta å rette opp i listen min Endret 24. juni 2005 av K9 Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 er disse sangene lagd av bare egil band?: gunnar si at du er homo mellom bakkar og berg nøtteliten ole brum bussemenn Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 K9: Neppe. Det er sinnsykt mange sanger rundt om kring som bli gitt feil artistnavn, fordi folk nesten tror at "Bare Egil Band" er kodeord for tullesang. Kjøp CD-ene, så får du de ekte sangene. Lenke til kommentar
embark Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Tagging! :!: Den er så jævla bra. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 arne ja.. morsom den tagging og asfalt er vel noen av de beste :!: Lenke til kommentar
Hetfield^^ Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Brigg <3 "Så pulte han konen med tissen sin" Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Hater Sko Så enig så enig... Den ligger i library'en, men når jeg bruker iTunes er jeg sikker på at den kommer mye oftere enn alle andre sanger.. Lenke til kommentar
W Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Synes noen av sangene til bare Egil Band er bra, som f.eks: Kjærlighet mellom muslinger. Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Asfalt er legendarisk. @Trådstarter: "Gal Av Lengsel" er ikke en Bare Egil Band-sang. Tror det er en fyr som heter Arne Schau-Knudsen som er ansvarlig for dette vulgært dårlige musikkstykket. Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Er forsåvidt fan av Egil, men bare som tulleartist. Mannen er jo genial, på sin måte. Kom over en sang av ham, kalt Reklamesang, som egentlig bare er laget for å promotere Absolutt Ikke. Den troner likevel øverst på lista mi. Og nå har jeg kommet ut med en plate, den har vært i butikkene i en tid. Og når jeg vil at akkurat du skal kjøpe den, så er det simpelthen fordi:At den er morsommere enn å vaske trappa, og den låter mye bedre enn et fly, går fortere rundt enn en sånn gammaldags LP og tar mindre plass i hylla enn en paraply Lista mi blir: 1. Reklamesang 2. Selvportrett etter eliminasjonsmetoden (Kan det være at det er en Black Debbath-låt? Det er Egil som synger, men det er et helt band med) 3. Tagging Lenke til kommentar
riktig Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Egil har gjort mye bra, både solo og med band. Asfalt, Arne, Selvportrett Etter Eliminasjonsmetoden og Kjærlighet Mellom Muslinger er noen av favorittene mine. Ellers har jeg sans for mye av det Gartnerlosjen gjorde i sin tid. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Tja, klassikerne som Arne, Speider'n og Asfalt kan jo være litt artige fremdeles. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå