mushi Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Han nå jobbet på "Helges utested" siden februar. Leverte skatte kortet etter to mnd, men har fortsatt ikke fått pengene mine.. Har ringt å mast på Helge i en mnd nå. men han har slutta å ta tlf. Har hørt om andre som jobber der som oxo har hatt det samme problemet. Etter det jeg har hørt ligger dette stedet for salg, hvis det ikke allerede er solgt. Han skylder meg 3500 spenn. Har ikke skrivd under noen kontrakt. Spurte etter det, men fikk ikke lov. Hva kan jeg gjøre for å få pengene mine? Lenke til kommentar
Jalmar Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 "ikke skrivd under noen kontrakt. Spurte etter det, men fikk ikke lov" Om det ikke ringte i noen bjeller... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 hehe. tenkte ikke over det der og da. har faktisk ikke jobba noe mer eller det. Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Klag til Lo's sommerpatrulje, de er gode på slikt. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Er dere organisert på noen måte da? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 har ikke peil. tror neppe det. Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Hvis du ikke har blitt forelagt og skrevet under arbeidskontrakt, men kan bevise at du likevel har jobbet der (vitner e.l.), så kan du anmelde arbeidsgiver for å benytte svart arbeidskraft. Dette vil antageligvis få fart på både papirer og utbetalinger. Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Du som arbeidstaker har krav på kontrakt uansett! Jeg husker jeg jobbet som telefonselger med noen kamerater engang. Vi fikk kontrakt og skrev gledelig under (jeg var seriøst desperat etter penger), men ikke snakk om å betale ut lønn. Etter et par måneder uten lønn, bestemte vi oss for å saksøke ham. Han møtte ikke opp i retten og bedriften gikk konkurs, og vi fikk lønna vår fra staten istedet. Sykt, men sånn er mange arbeidsgivere! Anmeld saken..! Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Du som arbeidstaker har krav på kontrakt uansett! Jeg husker jeg jobbet som telefonselger med noen kamerater engang. Vi fikk kontrakt og skrev gledelig under (jeg var seriøst desperat etter penger), men ikke snakk om å betale ut lønn. Etter et par måneder uten lønn, bestemte vi oss for å saksøke ham. Han møtte ikke opp i retten og bedriften gikk konkurs, og vi fikk lønna vår fra staten istedet. Sykt, men sånn er mange arbeidsgivere! Anmeld saken..! jobbet du hos Gilder? Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Hehe! Nei, jeg gjorde ikke det.. Jobbet hos Norges Markedsføringsinstitutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå