Seppe . Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Hei, jeg skal kjøpe meg ny PC til helgen, har sett litt rundt på NetShop og kommet frem til dette oppsettet: Passer alt sammen? Noe jeg burde endre på? Har høytalere, bare så dere vet det.. Takker for konstruktive svar edit: 16k er grensen.. Endret 25. juni 2005 av Seppe . Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Nei, dette var skuffende! Kom igjen, hjelp meg.. Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Ser vel ut som en bra rigg det der ja. Men hvorfor ikke kjøpe 24Pin Forsyning? Lenke til kommentar
RiFkinD Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 anbefaler seagate eller samsung sin harddisk framfor maxtor ( har ingenting negativt å si på maxtor, men mer positivt på seagate) Lenke til kommentar
MonkyBOY Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) Hva med Dfi nforce 4? er ikke de kjempe gode på overkloking Endret 25. juni 2005 av MonkyBOY Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Ser vel ut som en bra rigg det der ja.Men hvorfor ikke kjøpe 24Pin Forsyning? Hva er forskjellen på 20 pin og 24 pin? PC'en skal helt sikkert overklokkes, hvordan ser rammen ut til det? Lenke til kommentar
BazeLaze Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) De fleste strømforsyninger på markedet er levert med 24 Pin nå for tiden. At du har kjøpt en med "bare" 20-pin så betyr det i praksis at den ikke vil fungere så bra som en nativ 24-pin psu på et socket 775(intel) opsett. Jeg ville nokk gått for en 24-pins strømforsyning, i tilfelle AMD forandrer på noe i fremtiden, eller jeg skulle gå over til intel. Hovedkortet er sikkert bra det vist du driter i støy og like å overklokke. Edit: Plagsomt bra oppsett ellers, netsten ingenting å krangle over Endret 25. juni 2005 av BazeLaze Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Hva med å heller kjøpe GF 7800GTX, når du først skal legge så mye penger i grafikkort? Da holder i alle fall pcen din en god del lengre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå