andrevr Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Jeg har et 3COM US robotics Sportster ISDN TA internal card ISDN kort. Ganske gammelt kort, og har kun win95 diskett med drivere. Har nå installert win98se (min 2.pc, har en bedre i tillegg) på denne maskinen, men trenger drivere for win98se. Det må visstnok være noen Capi 2 drivere eller noe slikt også. Jeg fikk faktisk en stund kortet til å fungere, det dukket opp under nettverkskort under enhetsbehandling (ikke under modem). Alt så ut til å fungerer riktig. Men når jeg skal lage en "ny oppkobling" for å koble opp til internett begynner windows å søke automatisk "etter nye modem", eller så kan jeg velge driver automatisk. Det søkes kun på LP1 og com-portene. JEg har hørt av en kar at hvis de riktige miniport driverne/adapter er installert, så skal man kun trykke på "ny tilkobling" og dermed skal ISDN kortet dukke opp der... (dette skjer altså ikke for meg).. Så jeg trenger som dere skjønner de riktige drivere etc. for 3COM US robotics Sportster ISDN TA internal card ISDN kort for WIN98. PS. Har lett veldig lenge på internett etter riktige drivere men finner dem ikke... Kontakt meg gjerne på mail [email protected], og send veldig gjerne driverne dit.. Tusen takk! Lenke til kommentar
Insanity Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Tok meg nøyaktig 3 min. å finne driverne til det kortet. Du må lete på rett plass :wink: Kan ikke gi deg en link, var bare et sånt teit vindu der det ikke står noen adresse, men... Gå inn på 3com.com, trykk drivers and support eller noe slikt. Så trykker du til du kommer fram til en plass det står us robotics support, så skal du vel finne det Lenke til kommentar
andrevr Skrevet 24. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2002 JEg har også vært på http://www.usr.com og lastet ned et par *.inf filer etc. Men disse har ikke fungert tilfredsstillende. Håpet mest på at noen med win98-cd med drivere for dette ISDN kortet skulle ta kontakt... Lenke til kommentar
tokr Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 hva er det egentlig du spør om? På 3com sine sider finner du lett de driverene du behøver... 3com har en av de letteste driver-finne sidene jeg vet om ...eller var det noe annet du egentlig ville Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå