kclindbak Skrevet 25. november 2001 Del Skrevet 25. november 2001 Mitt problem er at min AMD 1400mhz@1400mhz blir for varm tror jeg. Selv om den "bare" kommer opp i 56C når jeg spiller litt krevende spill, så henger den seg, og jeg må restarte. hva er feil? kabinett temp = 34C cpu temp = max 56C voltage er på default. Hjelp!! Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 25. november 2001 Del Skrevet 25. november 2001 Mye kan være feil. Hva slags kjøling har du på CPUen din? Hva har du mellom kjøleren og CPUen din? 34 grader i systemtemperatur er også i høyeste laget. Husk at når man bruker luftkjøling til CPUen er det greit å ha litt kaldere luft å kjøle med :wink: Lenke til kommentar
Cicero111 Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Har du knøttlite kabinett? Hadde et crappy Aopen kabinett, og skiftet til chieftec ett eller annet - temperaturen sank 10-15 grader. Uansett bør du stappe in så mange 80mm-vifter det er plass til (trenger ikke å være turtallsmonster). Lenke til kommentar
Murty Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Jeg hadde også en 1400 tunderbird prossesor, og den gikk opp i 61 grader når jeg viste vidoer eller spilte store spill o.l. Men den hang seg aldri. så det kan hende at det er noe gærent med hardisken din også. Men en tunderbird prossesor skal ligg under 50 celsius Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nw52MweC Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Jeg har en PIII800, noe som ikke går an å sammenligne temperaturmessig, men kabinett tempen din burde kanskje ligge lavere. Husk at vifta til CPU henter luft fra kabinettet, og hvis denne lufta er varm, så minsker kjøleeffekten ganske mye... Jeg har to kabinettvifter (en foran på inn, en bak på utblåsning), og de hjelper ganske mye. CPU: 26 grader idle, 33 grader load. HK: 28-32 grader Kabinett: 19-25 grader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå