chino Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Hei. Jeg har selv adsl fra telenor (2mbit) som jeg kjører via en dlink switch og til maskina via kabel (lan). Naboen har 4 mbit og har trådløsswith og dette nettet har jeg også tilgang til hvis jeg vil. Det jeg lurer på er om det er mulig å koble min og hans linje sammen på noen måte slik at jeg får 6 mbit? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Nei, ikke slik jeg tror du ønsker det. Bundling/bonding av linjer er kun mulig hvis leverandøren av linjen tilbyr dette som tjeneste. Les mer om dette i denne tråden. Lenke til kommentar
Konge Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Det er korrekt at det ikke går men om man bruker den lankabelen og flytter det ene modemet til den andre "adressa" ved å forlenge inntaket . Så kjøper man en router med flere WAN innganger for så å route dette viderer til respektive routere så sitter man på 6Mbit tilsammen . Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Så kjøper man en router med flere WAN innganger for så å route dette viderer til respektive routere så sitter man på 6Mbit tilsammen . Hvis du mener at man da kan laste ned med 6 Mbps fra f.eks. IT-avisen, så er det ikke korrekt. For forklaring, les tråden jeg linket til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå