bandit Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Skal gjøre en mappe med 20gig porr barnesikker. Noen som har et enkelt greit progg til slikt?? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Har ikke hørt om det, er ikke lenge siden det var en tråd om dette. Du kan gjøre mappen usynelig. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Ja, du kan skjule mappen. Dette er en veldig bra løsning. Du går f.eks inn på min datamskin og deretter verktøy>mappealternativer>vis>merk av for ikke å vise skjulte filer og mapper. Deretter går du inn på egenskaper på mappen du vil skjule og merker av for at den skal skjules. Hvis du vil vise mappen igjen så går du bare inn på mappealternativer og merker av for at skjulte filer/mapper skal vises, ikke skjules. Lenke til kommentar
bandit Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Tenkte ikke på det enkle grepet, men i midt tilfelle må jeg oxo gå inn på innstilliger i Total Commander og skjule hidden files. Men ble til at jeg la inn Lock Folder. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Hvordan fungerer Lock Folder? And where is it? Lenke til kommentar
ZeuZ Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Hvordan fungerer Lock Folder? And where is it? Du kan finne eit liknande program på www.downloads.com "Folder Lock" på søk, eller her: Folder Lock 5.2.1 Fungerer slik at den gjere mappa (evt fil) usynlig for dei som er der. Går ikkje ann å søke etter den heller, før du låser den opp. Skal også vere utligjengeleg via nettverk, men har ikkje fått testa det enda. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Var på vei gjennom skjermen her et lite øyeblikk. Leste kjapt, og trodde det sto at du hadde 20gb barneporr. Steike, så forbanna jeg ble. Men det er over nuh..... T'Weed Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Var på vei gjennom skjermen her et lite øyeblikk. Leste kjapt, og trodde det sto at du hadde 20gb barneporr. You and me both Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå