TLZ Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Favorittene: Six Degrees of Inner Turbulance (Er enig med H4ngm4N ja) Metropolis Part 2: Scenes From A Memory Awake Images and Words Train of Thought DT har så mye genialt! A Change of Seasons er en genial epic/sang, men resten av platen er ikke sååå tiltalende spør du meg ... Train of Thought er en bra DT-plate å begynne med, særlig hvis en er vant til metal. Den tar veldig "tak" i deg, men en kan muligens gå litt kjapt lei.... Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 a change of seasons er min favoritt.. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) Er Scenes from a memory (som mange nevner) det samme som Metroppolis part 2: Scenes from a memory? Fy flate så genial musikk DT lager. Må bli flere album fra den gården i fremtiden. Endret 25. juni 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Er Scenes from a memory (som mange nevner) det samme som Metroppolis part 2: Scenes from a memory? Jepp. Fy flate så genial musikk DT lager.Jepp. Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 nå har jeg ikke hørt alle dream theater albumene, men av de 5 skivene jeg har så er awake og images and words best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå